Obľúbené filmy (9)
Pevné puto (2009)
Gran Torino (2008)
Fontána (2006)
Výmena (2008)
Sherlock Holmes (2009)
Interstellar (2014)
Totální euforie. Ještě dlouho po opuštění kina jsem nebyl schopen souvislé věty. Prostě Nolan. I když za mě konec by mohl být v okamžiku ..ale ne, nechme spoilery spát..Film trpí podobným syndromem jako Spielbergův Minority Report..za mě 4,8
Osudový dotyk (2004)
Requiem za sen (2000)
Jsem závislý na tomhle filmu.
Americký ostreľovač (2014)
Clint Eastwood filmy umí. Americký Sniper není vyjímkou, já osobně v něm příliš patriotismu ani patosu nevidím. Je pravdou, že postava Mustafy a vzájemný ,,souboj,, mohl být rozveden víc do hloubky, na druhou stranu ale Nepřítel před branami už tu byl. Solidně zvládnuté válečné drama s výborně postaveným koncem. Za mě 95%