Posledné recenzie (21)
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Konečně se něco dělo. Celých 7 dílů mi přišlo, že vše vyřeší hermelín, dočkal jsem se, v posledním díle už i Herr fotr někoho odkrágluje. Mělo to spád a neusnul jsem jako u relikvie 1. Pár drobností mě i pobavilo viz. velká láska fotra k slečně džíny, když bylo po všem, pouze kolem ní prošel a skončil v objetí s Hagridem. A sakra Hermelíne a Vyžle, když jdete pro meč, tak proč se tam ocucáváte, no sakra spěcháme ne! Já když budu mít někoho, kdo mě chce zabít, za prdelí, tak si taky nezačnu zavazovat tkaničku. A závěrečná scéna byla asi ze skerymůví 5, parodie na fotra, kdy máme absolutně nemožně namaskovaná děťátka, aby vypadala postarší a mohla mít děti. Albusi Severusi fotre :-))...No Pane bože!!!
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Už to bohužel není ono, chyběly mi tam nějaké ty pořádné příšery, 3D bylo využito minimálně, spíše bych řekl že vůbec. Spíše je to film na doma k televizi a ne jít na to do kina.
Muži v nádeji (2011)
Konečně český film, který mě bavil, zasmál jsem se hodněkrát. Jen jsem zarputilý odpůrce nevěry, jako všichni chlapy, proto pouze 80%