Recenzie (3 438)
Šialená noc (2022)
Musel jsem si to pustit nadvakrát, ač napoprvé mi to přišlo jako úplná slátanina. Tak jsem nakonec tomu dal ještě jednu šanci a zvládl jsem to dokoukat až do konce, takže relativní pohoda nakonec.
Posledná noc v Soho (2021)
Tak tenhle snímek mě mile překvapil, což jsem se dobře bavil. Děj, příběh i zpracování na mě udělalo dobrý dojem, co samotná stylizace do 60. let byla též jaksi povedená.
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
Pro mě jako pro hororového fanouška je to celkem nenáročný snímek s přijatelným dějem, i když tu atmosféru původního Lesního ducha to zcela postrádá.
Fortunova hra (2023)
Koukatelný akční film, co neurazí.
Nikdy si tu nebol (2017)
Docela to šlo, takže jsem film dokoukal až do konce. Ale chtělo by to větší šmrnc.
Kým prišla búrka (2018)
nuda
Beštia (2022)
Hororový žánr s agresivními zvířaty mě baví již od dětství, to nepopírám. A těšil jsem se i na tento snímek, což jsem sice nebyl zklamán, ale představoval jsem si, že by to mohlo být, co se děje, o něco výraznější.
Mrazivá pasca (2021)
V tomto případě se jedná o koukatelný průměr, který v žádném případě neurazí. Spíše naopak, což mě film docela zabavil, a scéna, kdy kamion jde pod led, film lehce nadzvedává.
Niekto klope na dvere (2023)
Průměr, který je, řekl bych, hodně politicky korektní, přestože se má jedná o hororový thriller. A politická korektnost v tomto žánru film táhne lehce ke dnu.
610 metrů nad zemí (2022)
Tak tohle bylo napínavé od začátku do konce, což tyto styly filmů patří mezi moje oblíbené. Věřil jsem, že se mi film bude líbit a nebyl jsem zklamán.