Recenzie (127)
Dokonalý únik (2009)
Jedno veľké sklamanie.... nič viac k tomu nedodám
Vejce na tvrdo (1997)
Celkom to ušlo.....
Je treba zabiť Sekala (1998)
Skvelý, ale preceňovaný film.....
Pokoj v duši (2009)
Na prvýkrát nezaujal, ale potom som objavila čaro tohto nášho filmu..... ale tu pesničku aj tak neznášam.....
10 000 pred Kristom (2008)
Som v šoku.... tento film zarobil neuveriteľné 4 mld. (wtf?) USD........ ale podľa mna je to nezáživná blbosť..... historicky absolútne nepresné..... ale najviac ma iritoval ten ich krásne vybielený chrup...... mohol aspon troška autenticity zanechať ..... inak ma to nudilo, ale efekty stoja za 3 stars.....
Dokonalá vražda, dokonalé město (2000) (TV film)
Tento film som videla strááášne dávno ešte na VHSke a dodnes si tento based of true pamätám... hlavne konec, keď človek na niečo čaká a nedostane to.....teda vinníka......človeka nechajú v tom, že podozrivý bol ten a ten a dodnes sa nevie kto za tým bol...či matka, či násilník, či......
Cesta do stredu Zeme (2008)
Film zanechal celkom kladný dojem... síce si tento film už pravdepodobne nepustím, za kyblika dávam 4 stars.....
Nenávisť (2004)
Nikdy viac!!!!! Týždeň som z tohto filmu nemohla spať
Hra na skrývačku (2005)
Dobrý film :D Dakota má herecký talent od boha..... skvela bola :)
Krvavý diamant (2006)
Najsmutnejšie je, že tento film odráža krutú každodennú realitu :(