Recenzie (778)
6 underground: Tajné operace (2019)
škoda výborne našliapnutej prvej polke, ktorá bola minimálne o triedu lepšia ako ta druhá, nazdar
Frézovacia hlava (2018)
hide and seek aka veľmi príjemná jednohubka, nazdar
Rambo: Posledná krv (2019)
Čo bude až nebude... Nič, lebo John tu bude so mnou až kým neskapem:)! Peace, nazdar
Za sklom (2016) (seriál)
OK, na skandinaviu sa to nechyta ani trochu, ale snaha sa ceni. Skoda toho Jana, ten mi tam vadil asi najviac nepresvedcivostou:). Nazdar
Maradona v Mexiku (2019) (seriál)
Vidiet opat statneho Diega to je radost:). Cista laska. Nazdar
Diego Maradona (2019)
Odporucam pozriet Maradona in Mexico, na Diega uz s inymi zivotnymi hodnotami ktory po tom vsetkom co zazil sa na svet uz pozera trochu inak. Nazdar
Le Mans '66 (2019)
Par klise sraciek si zapad neodpustil, ale vo vysledku parada. Udrzat kameru z troch miest (auto, trat, garaz) bez nudy po celu stopaz 152min, to si zasluzi respekt:). Navyse ten smrad benzinu som citil skoro az do kina. BTW aj vam to pripominalo pixarovske Cars, akurat pre dospelych:)?! nazdar
Joker (2019)
Masterpiece of Gotham. Nazdar
Kim Dotcom: Lapen v síti (2017)
Kim si pán. Výborný dokument. Nazdar
Deväťdesiate (2018)
Skvele vratenie sa do starych dobrych casov kedy pred domom bol odparkovany sk8 a satnik plnili tricka shortys, chocolate skateboards, toy machines...:) Nazdar