Recenzie (1 018)
Superbad (2007)
Nadhodnocené, nevtipné, laciné. To je vše co k tomu říct.
Amores perros (2000)
Něco o lásce v její nejkrutější podobě. Prostřední příběh byl nejslabší, první a poslední jsou na stejné úrovni dokonalosti.
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Když jsem Zohana viděl poprvé, ani jsem ho nedokoukal. Ale když jsem mu dal druhou šanci, ukázalo se, že tenhle film se prostě musí sledovat s odstupem.
The Green Inferno (2013)
Eli Roth dokáže být opravdu zvrácený a zároveň vtipný. I přesto jsem očekával o něco více, především jsem se nedočkal žádné pořádné zvrácené nahoty jako byla v Kanibal Holocaust. Šamané vypadali jako z komixu a ztráceli tak na vážnosti. Myslim že Jason Brody by tyhle haluzáky zvládnul během hodiny.
Halloween (2007)
První polovina, kde se můžeme dívat na to, jak a proč Michael vůbec začal a stal se ikonou vraždění je naprosto dokonalá. Co bohužel už tak dokonalé není je druhá polovina, která sice oplívá dobrým gorem jak je u Zombieho známo, ale samotný závěr mě přišel nejhorší pasáží, kdy Loomis v okamžiku ztratí i zbytky svého kouzla. Každopádně i samotné představení Michaela mi přišlo trochu přehnané, kdy bylo zvykem, že Michael je normální člověk v masce a tady vypadal spíše jako monstrum podobající se Jasonovi.
Odobrať z priateľov (2014)
Pro mne příjemné překvapení. Odebrat z přátel tu sice dostává od dost lidí do zubů, ale já byl spokojen. Nejsou tu zbytečný sr*čky okolo a jde se hned na věc, každý kdo používal/používá skype musel trpět migrénou i neustálého vytáčení hovorů, ale jinak co se týče anonamyního uživatele, který terorizuje partu teenagerů, tak se to opravdu příjemně až mrazivě stupňovalo. Za mě povedený kousek.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Nové blockbusterové lejno schovávající se za 30 let starou trilogii se ukazuje v podobě mixu mezi Kobrou 11 a nejnovějšími cutscenami z Call of Duty. Z Maxe je retard a Charlie sice drsně vypadá, ale je dost nudná. Bez příběhu, silnějšího emocionálního momentu a jakékoli empatie k hrdinům. Co lze vypíchnout v dobrém je fešný face celého filmu a některé akční scény na vozidlech.
Prepadovka 2 (2014)
Hlavní hrdina má takový skill, že dokáže sundat protivníka prázdným 5l barelem na dva metry :) ... Jen lehčí rýpnutí pro začátek. Faktem ovšem je, že přes to, že jsem pár momentů ve filmu nepochopil nám Zátah s číslem 2 nabízí pestrou přehlídku bitek, hektolitry krve a jednoho z nejlepších hlavních hrdinů tohoto století. Má nejoblíbenější zůstane asi bitka v kuchyni, kde ty litry krve krásně vynikly.
Jehovova pomsta (2010) (amatérsky film)
Jeden z nejlepších filmů české tvorby 21.století. Povinně pouštět všem vylízancům co v něco takového věří.
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Po nářezu z prvního dílu je těžké hledět na druhý díl z jiné strany, z které se vlastně odehrává. Díky Wagner Mouraovi to ovšem je i zde velmi vypjaté emocemi. K zamyšlení-hodný film se stejně jako u jedničky výbornými hereckými výkony a rozdílem, že brazilci dokázali politicky zaměřený film natočit o mnoho zajímavěji než američané.