Recenzie (336)
Avantasia - The Flying Opera, Around The World In 20 Days (2011) (koncert)
Nejlepší muzika za poslední roky.
Vlk z Wall Street (2013)
Ikdyž se snímek může zdát až přehnaně dlouhý, ani na chvíli nepřestane bavit. Skvělí herci, skvěle vybrané písničky do soundtracku, Scorceseho režie, drogy a spousty nahých slečen. Co víc si přát.
Gravitácia (2013)
Nejlepší vesmírný film za spoustu let. Sandra naprosto úžasná, efekty nádherné a soudntrack perfektní. Naprosto dokonalé.
Paríž, milujem ťa (2006)
Velmi originálně pojatý povídkový snímek, vystihující snad všechny pohledy na lásku ve stínu jednoho z nejkrásnějších měst světa. Každému se samozřejmě líbí/nelíbí jiné povídky, za mě bych vystřihl povídku o upírech a vyzdvihl tu o mimech, slepém chlapci a metru. Čtvrtá hvězda za tu krásnou ukolébavku.
Útek z väzenia (2013)
Původní nástin děje, který tu byl napsán v novinkách před těmi lety se mi opravdu zamlouval určitou originalitou i tím, že v něm bude dvojka Rocky & T-80. Bohužel celkový výsledek, je poněkud hluše předimenzovaný a ikdyž nabídne pár originálních nápadů, pořád se všechny ztratí v té nelogičnosti a hloupostech ...ale už jsem viděl i mnohem horší kousky.
Enderova hra (2013)
Neviděl jsem trailer, ani herce ani hodnocení tady na webu, prostě nic. Šel jsem do Enders game naslepo jen na doporučení, a po dlouhé době jsem opět mohl vidět zábavné, výborně natočené sci-fi, s originálním dějem, slušnými herci, pěkným soundtrackem a výbornými efekty. Já osobně jsem byl nadšen.
Lego príbeh (2014)
Tak nádherně přiblblé a zábavné. Jako velký fanda stavebnice jsem na Lego Movie šel naprosto jen z povinnosti a bavil jsem se jako dítě nad jeho první skládačkou. Kdo si hrál v mládí s merkurem, nepochopí.
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Konečně dostaly HG jiskru, myšlenku a kvalitu. Dějově velmi podařené, bez hluchých míst, se slušnou atmosférou a pro mě stále oblíbenější Jennifer. O 100% lepší než ten přiblblý, sluníčkový první díl.
Vedľajšie účinky (2013)
Výborně natočený, skvěle obsazený, avšak místy velice nudný a hodně předvídatelný snímek, z daného tématu se nejspíš nedalo vykřesat víc, i tak jen lepší průměr.
Kick-Ass 2 (2013)
Hodně kvalitní oddychovka plná akce a solidních hlášek. Výborně zabaví i pobaví, možná o chlup lepší než jednička. Toxic Mega Cunts!!!