Recenzie (864)
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Dle mého názoru jasně nejlepší Smrtonosná zbraň se skutečně ulisným záporákem.
Ronin (1998)
Doporučuji shlédnout bratrům Wachovským,aby viděli,jak má vypadat pravá a nedigitální automobilová honička.Navíc duo De Niro a Reno opravdu nemá chybu.
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Řádně důstojné zakončení legendy.Závěrečnou vesmírnou řezbu se ještě nikomu nepodařilo překonat (porovnejte to s vesmírnou akcí v epizodě 1).
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Když jsem byl malej,tak se mi Impérium z celé trilogie líbilo nejmíň.Dneska však už mám definitivně jasno:nejlepší z celé trilogie.George Lucas se na to měl dívat od rána do večera,než se pustil do své "nové trilogie".
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
No comment.
Besný pes a Glória (1993)
Nemůžu si pomoct,ale myslím ,že s ústředního tria De Niro,Murray,Thurman se dalo vytěžit mnohem,mnohem více páni autoři !!
Bojisko Zem (2000)
Ano, je to natolik špatné,debilní,otřesné,zvhrlé až je to vrcholně zábavné.Doporučuji jako studijní materiál všem tvůrcům,aby viděli,jak film NEMÁ být natočen.
Ničomníci (1995)
Dvojice Lawrence-Smith je prostě super!
Jurský park 3 (2001)
Jako zábavná a bezduchá 90 minutová oddechovka je to super.Jen v tom proboha nehledejte něco,co tam není !!A pro pány producenty : Nejvyšší čas skončit.
Batman sa vracia (1992)
Dvojka se mi jeví jako slabší než jednička (těžko říct čím,asi tím,že jednička za vydatného přispění Jacka Nicholsona nasadila laťku až příliš vysoko).Ale opět, ta atmosféra....Styďte se pane Schumachere !!!!