Recenzie (388)
Hry lásky šálivé (1971)
První část **** a druhá část **
Čo to dievča chce? (2003)
Docela koukatelné, ale každou chvíli z toho tak trčí klišé, že má člověk přece jen chuť to vypnout :o)) Celkově ale příjemná relaxační záležitost.
Mongol - Džingischán (2007)
Dobré efekty, ale přesvědčení tvůrců, že efektní bitvu lze natočit jen pomocí detailních záběrů cákanců nereálné krve, je zarážející...
Flynn Carsen: Kliatba Judášovho kalicha (2008) (TV film)
Mě skutečně nenapadá nic jiného než slovní spojení bohapustá vykrádačka... Ale na vymytí mozku to celkem ujde :-)
Přešlapy (2009) (seriál)
Šest v tom byl seriál, který se mi líbil, byl britský a čišel z něj ten specifický ostrovní humor. Přešlapy jej sice rádoby kopírují s českou intencí, ale zůstává jen trapnost a zmar... nevím co bych dodala, viděla jsem dva díly a jsem ráda, že další už mě nečekají...
Rande (1997)
Nějak jsem celou dobu nepochopila o co jde... :-((
Vyprávěj (2009) (seriál)
31.8. 5*
V Bruggách (2008)
Vidět Brugy a zemřít :-))
Tmavomodrý svět (2001)
Nějak mi tam chyběla nosná klenba solidního příběhu.
Na budúci rok v rovnakom čase (1978)
Takhle má vypadat sólo pro dva.