Recenzie (576)
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
Po šesti dílech musím s politováním konstatovat, že se jedná o mírně nadprůměrnou space operu... 5/10
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Narnie je naivní, nepřekvapivá, prvoplánovitá do amerického hávu oděná dětská fantasy, která těží z aktuální poptávky... No dobře, zase tak špatné to nebylo, ale po shlédnutí vynikajícího několikaminutového traileru jsem čekal mnohem víc. ||| Hvězdička za bobry, hvězdička dolů za děti a za lvovu "smrt".
Hviezdna loď Galactica (2003) (TV film)
První polovina "filmu" byla taková nijaká, ale potom se to rozjelo a přiznám se, že místy i zaujalo :) Srovnání se Star Trekem (jiné podobné seriály neznám) vyznívá rozhodně pro Galacticu. Jsem zvědavý na seriál. ||| Herecké výkony mi kromě Mary McDonnell nijak nadprůměrné nepřišly.
Jar, leto, jeseň, zima... a jar (2003)
Vizuálně krásné, dějově průhledné až na kost. Bohužel jsem ve filmu nenašel nic, co by mě zaujalo nebo oslovilo.
Takmer hrdinovia (1998)
Pro mě obrovské překvapení, Almost Heroes jsem viděl vícekrát a pokaždé jsem se řezal od začátku do konce. Pravda, žádnou myšlenku nečekejte, ale jako oddechovka to funguje :)
Smradi (2002)
Ivan Trojan. Nic jiného mě na filmu nezaujalo. Tím nechci Smrady nijak zatracovat, je to takový normální film, který neurazí ani nenadchne (což považuji vzhledem k tématu za chybu).
Dům s tichým barem (2000)
Milý, příjemný a -- i když se to zpočátku nezdá -- chytrý film. Ideální stopáž.
Memento (2000)
Originální? Zas tak moc ne, ale dobře. A kromě toho?
Insomnia (2002)
Velmi příjemné překvapení, skvělé výkony všech herců, Williamsovi se záporák náramně povedl. Insomnie je psychologické krimi jak má být, na tak sžíravou atmosféru dlouho nezapomenu. Chce se mi spát...
Obchodník so smrťou (2005)
No já nevím... Film je to dobrý, námětem počínaje a kamerou konče, ale 89 % je trošku moc. Tak 7/10 (takže radši uberu). Třeba Gattaca je lepší a mohem "zásadnější" film. ||| V obchodníkovi je skvěle skloubený satirický a vážný pohled na věc.