Recenzie (592)
Táta (2005)
Sympaticky silny film. Ale ako tu uz bolo spominane, nie pre kazdeho.
Zlatá Lýra (2016) (TV film)
Slabšia zostrihaná verzia pôvodného 10 dielneho seriálu. Odporúčam pôvodnú dlhšiu, zaujímavejšiu a logicko-postupnejšiu verziu.
Zlatá lýra (2016) (seriál)
Srdcová záležitosť. Nepotrebuje komentár
Flákač (1990)
Odomňa si nezaslúži ani jednu hviezdičku. To sa fakt ani nedalo dopozerať, tie sprosté kecy o ničom mi neskutočne liezli na nervy. Pri zlom filme aspoň zaspím bez problémov, ale tento ma dokonca nenechal ani poriadne vyspať, do polospánku mi šepkal: vypni to vypni to, lebo sa ti zníži IQ.
Chart Show (2014) (relácia)
Pokiaľ tam nie je vyžehlená Mrena Zastudena, ktorej hudba nič nehovorí, a hlúpy nesympatický Dangl,s IQ mrazené filé ktorého akože vtipné komentáre nikomu nepripadajú vtipné, tak sa to dá celkom pozerať.
Dosť! (2002)
Lopezka je veľmi ale veľmi zlá herečka....
Eva Nová (2015)
Psychologická dráma, vcelku dobrá, ale čakala som viac. Trošku tak rozviť alkoholické obdobie, z toho čo prevádzala sme sa dozvedeli len okrajovo, aj keď vďaka umeniu filmu si to každý ako tak vedel predstaviť. Beriem to ako trošku nevyužitú šancu
Zlaté časy (2016) (relácia)
Ako už bolo spomínané v predchádzajúcich komentároch : absolútne nevyužitý potenciál. Miestami veľmi dobré ( retro dokrútky : number one). Ale neskutočne ma iritujú dokrútky zo starších filmov, kde hercom upravili tváre ( za Vácvalovú alebo Heribana), s vlastným totálne trápnym, kože vtipným textom. Tak týmto to ozaj pokazili na plnej čiare. Ak to bude pokračovať takýmto štýlom, budem nútená znížiť hodnotenie.
22 Jump Street (2014)
"od vztahu očekávam už něco hlubšího. Jo: hlubokej zásun" nezabudnuteľná hláška ktorá sa mi vryla do pamäte asi na večné veky, odvtedy s partnerom používame len: poďme prehlbovať vzťah. Každopádne nesmierne vtipný film, chcem pokračovania Jump street.
Nikdy ma neopusť (2010)
Šialený námet. Neopozeraný, nový, zaujímavý, dúfam že takýto hlúpy nápad, nikomu na tomto svete nenapadne....Odporúčam.