Recenzie (1 840)
Šťastně až do smrti (2022)
Určitě se vám někdy stalo,že koukáte a jste napnutý jako kšandy a říkáte si,že už jste všechno odhalili,ale ono prd,přijdou nové zvraty a to je přesně tenhle případ. Nečekaný příběh se skvělou atmosférou.
Žijeme jen jednou (2017)
Céčková ztráta času.
Neznámí (2022)
Hrozně utahaná, zdlouhavá a ponurá policejní akce, kdy agent se snaží vetřít do přízně potenciálního vraha. Hodně mluvení a mluvení a nezáživné scény,které kdyby tam nebyly, tak se nic nestane,protože stejně děj tě nikam neposunou.
Halloween končí (2022)
Nejhorší je,když se Vám podaří,po něčem úspěšném,dát laťku hodně,ale hodně nízko,až tak nízko,že už jí nestačíte ani podlézt.Tady už asi někdo slasher žánr kopnul pořádně do koulí.
Accident Man 2: Zabijakova dovolenka (2022)
Béčkový,ničím záživný příběh o klišé pomstě.Pár dobrých výstupů,ale až na vrchol to nebylo.
Samotár (1987)
Francouzské krimi s Belmondem k tomu není co dodat,nostalgie.
Gentleman s revolverom (2018)
Herecká legenda v jeho asi posledním filmu, hodně retro,ale dobrý příběh sympatického lupiče.
Tromfové eso (1968)
Film mého dětství, kde se vám hned vybaví štíhlý a tlustý. Nápadité a vtipné.
Togo (2022)
Dost pomalé až utahané vyprávění příběhu jednoho starce, který se s někým seznámí a pak řeší problém s drogovým gangem. Jestli tedy čekáte něco svižného a akčního,tak tady to určitě nenajdete, tady se de facto děje něco až posledních 10 minut.
Togo (2019)
Průměrný dobrodužný film,scenérie a psi byli ok.