Recenzie (717)
Vrata do podsvětí (1987)
Průměrnej horůrek co neurazí :) V dětsví jsem to neviděl, možná bych byl nadšenej víc :)
Rocky (1976)
ABSOLUTNĚ NEMÁM CO DODAT :)AŽ ZEMŘE SLY, UMŘE I KUS MĚ :(MŮJ NEJOBLÍBENĚJŠÍ FILM, KTERÝ JSEM VIDĚL ASI 15X A NIKDY MĚ NEPŘESTANE BAVIT :):)
Million Dollar Baby (2004)
Dokonalé zobrazení ženské touhy dokázat si, že neni jen další nula z Nulákova :)Rocky 1 s ženskou v hlavní roli a se smutným koncem :(
Jazero smrti (2008)
Dá se tomuhle vůbec něco vytknout ??? Úžasná a bezchybná podívaná od začátku až do konce :)
Neuveriteľný Hulk (2008)
V rámci sci-fi můj nejoblíbenější film. Nemám moc rád sci-fi, protože jsou o věcech, který se fakt nikdy nemůžou stát, ale Hulk mě bavil, ale dalo se z toho vytěžit mnohem víc, škoda
Most cez rieku Kwai (1957)
,,S radostí, umíte číst anglicky" ... ,,A vy čtete japonsky?" ... Tomuhle filmu můžu vytknout jedině jeho délku, některý scény mi přišly fakt zdlouhavý a nudný, ale jinak je to prvotřídní válečný dobrodružný drama :)95%
Utrhnutý z reťaze (2005)
Bojový scény vynikající, Morgan Freeman opět vynikající, perfektní námět a scénař, ani chvilku jsem se nenudil, docela jsem se i zasmál :)Jediný co mi vadilo je, že v těch ilegálních zápasech používali zbraně, bez zbraní by to bylo určitě lepší :)Jet-liho životní role:)
Gympl (2007)
Absolutní kravina o ničem :) 1* za hereckej výkon Jirky Mádla a za jeho hlášku ve filmu: ,,Ale já to nechci umět, mě to nezajímá" ... :)
Čata (1986)
Ačkoliv to zní možná přehnaně, Četa je v TOP 5 filmech co jsem kdy viděl a rozhodně nejlepší film o válce ve Vietnamu, protože takhle to ve Vietnamu vypadalo:)Některý scény jsou zdlouhavý, ale to je jediný co mi vadilo, jinak je to bezchybnej film :)
Bláznivá škôlka (2003)
Průměrná komedie co neurazí ani nenadchne :)Něco k zasmání tam bylo:)