Recenzie (535)
Tajnosti (2007)
Když vás film osloví takovýmto způsobem - tedy vám vchrstne do obličeje váš vlastní život..tak je vcelku složité dát průměrné hodnocení. Někdo tu kritizoval plytké dialogy při řešení partnerských krizí - no tak bohužel, takové většinou opravdu bývají. Je to moc dobře udělaný film, který potěší a povzbudí manželky a dožene k ještě většímu zoufalství milenky (a milence).
Iná žena (1988)
Depresivní film, ale vynikající co se scénáře týče. Hodně pravdivý a hodně ze života.
Úplná šupa (2007)
Po dlouhé době dávám s rozkoší pravý a nefalšovaný ODPAD. Jak se na takové kokotiny dají sehnat peníze, to je mi záhadou.
Mission: Impossible 3 (2006)
Opravdová jízda, kdy se nestačíte podivovat nad tím, kolik děje a akčnosti lze nacpat do dvou hodin. Z třetí "mise" by se (jen s lehkou nadsázkou) v klidu uživilo pět klasických akčňáků.
Sunshine (2007)
Jasně béčková záležitost. Možná bych jindy nebyla tak nekompromisní, nicméně osobní dojezd po tomto snímku byl natolik bolestivý, že to pro tentokrát film odnese.
Ako ukradnúť Venušu (1966)
Jedna z mých nejoblíbenějších komedií, kterou si nikdy nenechám utéct. Úžasně vtipné dialogy. A jiskření mezi hlavními představiteli je nepřehlédnutelné. Mimochodem, krásné Audrey je v tomto filmu již 37 let.
Ed Wood (1994)
Deppovo ztvárnění nejhoršího režiséra všech dob bylo prostě kouzelné.. Neumím si představit lepšího představitele této dnes již legendární postavičky Hollywoodu. Sledovat peripetie vzniku jeho "slavných děl" je velmi zábavné. Stejně jako se nechat okouzlit plejádou bizarních postaviček, kterými se režisér tak rád obklopoval. Jednoznačně fajnšmekrový kousek.
Million Dollar Baby (2004)
Dát méně než 3 hvězdičky by bylo nefér, ale jinak je film nacpaný klišovitou snahou dojmout a donutit diváku soucítit s hrdiny.Tohle já neberu - první část filmu byla vcelku zajímavá, ale ten natahovaný a pro akademiky zřejmě "šokující" závěr si mohl pan režisér odpustit. Holt Eastwood se svou jedinou, stále se opakující hereckou i režisérskou polohou, pro mě zůstává nezajímavý.
Bestie v srdci (2005)
Nepříjemný film - ale pouze svým tématem. Jinak velmi kvalitní zpracování příběhu, výborné herecké výkony a pečlivě budovaná atmosféra již zmiňovaného nepříjemna. Chvilkama běhal mráz po zádech, nicméně přes závažnost obsahu je ve finále cítit naděje. Další podařený film v nabídce letošního Febia. Jen tak dál.
Danzón (1991)
Tak budu trochu polemizovat s info, nejedná se ani tak o průnik do obyčejného dne jedné mexické ženy, jako spíše o její soukromou vzpouru proti všem - práci kterou nenávidí, kolegyním, kamarádkám i vlastní dceři. Julia je nádherná, ale trochu nevyrovnaná žena, která se vydává hledat kohosi, aby pak našla někoho úplně jiného a ve finále sebe sama - zní to sice jako příšerné klišé, ale je to film přesně o tom :-). Hodně jsem se s ostatními diváky Febiofestu nasmála, ale tak nějak mile a vůbec to není myšleno ironicky. Ve filmu je spousta silných míst, a kamera se příjemně mění z rychlé a temperamentní v pomalou až snovou. Chvíle zachycující pár starých lidí v pomalém rytmu danzónu...oproti tomu travesti představení jako vystřižené z okresní sobotní disko-párty. A pro mě nejvtipnější moment - hledání řecké lodi :-)