Recenzie (87)
Mrtvý sníh (2009)
V posledních dvaceti minutách jsem se i zasmál, zbytek filmu je zbytečný. Když už tam ty fašouni byli, chtělo to z nich vyždímat víc srandy. Takhle bylo úplně jedno, jestli to jsou fašouni, mutanti, ufoni...... Tak možná v druhým díle.
John Wick (2014)
Akční film co měl co říct, ale měl na to říct víc a přidat k tomu ještě víc hlášek a vybroušených scén.A nebo nic říkat neměl a měl jen přidat ty hlášky...... Celkově jako freetime podívanou mohu doporučit a to nejen milovníkům Takena. Tři a půl za úklidovou četu a jejího šéfa ;-)
Americká krása (1999)
Doufám, že tohle nečeká všechny čtyřicátníky.....a nebo jo... ?
Poslední plavky (2008)
Pobavilo mě to velice a víc jsem ani nechtěl.
Labyrint: Útek (2014)
Od začátku do konce napínavé, diváka to vtáhne. Jen mě děsí pointa a motivace děje, která je tak trochu naznačená, ale nemusí to být pravda. Takže doufám, že se z toho nevyloupne přeplácaná nelogická sračka, která bude mít milion dílů jen proto, že jednička zaujala. Knihy jsem nečetl.
Pečený sněhulák (2014) (relácia)
Vyloženě průser to není, ale ještě to chce dopilovat.
100 000 dolárov na slnku (1964)
Pořád jsem na něco čekal a nic, ale jinak krásná africká naháněčka.
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
Kouzlo je pryč. Málo srandy, tu nad vodou drží jen Banderas.
Temné tiene (2012)
Neděle a venku prší a prší, takže pustíme film a vítězem jsou Temné stíny. Líbivé, sneslo by to víc humoru a úplně jiné finále. Párkrát jsem se zasmál, pokochal se Evou Green (díky ní a prvním 3/4 filmu, dávám tři) a za chvíli na to zapomenu stejně jako na tuhle propršenou neděli.
Policajná akadémia (1984)
Klasika a samozřejmě nutný původní dabing.