Recenzie (87)
Metro (2004)
Stupidní, nelogické a hlavní záporák nemá žádný potenciál plnit svou funkci. Tohle není béčko, ani céčko, ale tak éčko.
Cesta (2009)
Celou dobu jsem věděl kam příběh spěje a to jak pomalu se loudá k tomu co čekám mě tak strašně nebavilo....
Comeback (2008) (seriál)
Když se začal vysílat nevynechal jsem jediný díl. Comeback byl příjemným osvěžením v dosti trapných a vyprahlých koutech televizní zábavy.
Susedia (2006) (seriál)
Z toho co jsem poslední dobou v televizi viděl, patří tohle ke špičce, proto čtyri hvězdy. A proto televizi raději nemám. Občas ale zahlédnu někde nějaký díl a celkem se i pobavím.
Jeho foter, to je lotor! (2004)
Nepřijde mi to vůbec vtipné a Stiller je spíš tragik než komik.
Pokrvní bratia (1999)
Ten závěr je takovej ušitej horkou jehlou a nedostačující tomu co se za celou dobu odehrálo. Taky postava zabijáka měla obrovský potenciál, jež se vůbec neprojevil. Dalo by se říct, že je to za tři a půl.
Eurotrip (2004)
Slyšel jsem toho o tom víc, než nakonec byla pravda. Pár vtipných scén a tím to hasne.
Kouř (1990)
Celou dobu jsem si říkal a co jako, co tím chce básník říci a pak najednou to přišlo, ta závěrečná paralela byla prostě boží. Pokus o absurdní podívanou, která dle mého není až tak absurdní a možná je až nebezpečně blízká pravdě.
Divoký Django (2012)
Dal bych čtyri, ale díky panu Waltzovi musím dát pět. Jedinou výtku co mám je, že když se na scéně objeví Franco Nero, tak si měl sebou přinést jednu rekvizitu ;) Nechal jsem to uležet a jedna musí dolů.
Na sever severozápadnou linkou (1959)
I přesto, že dnešní divák dopředu ví co ho čeká, tak to napětí se dá krájet. Hitchcock ví jak použít hudbu a scény mistrně napíná k prasknutí.