Recenzie (71)
Zánik domu Usherovcov (1960)
výborný Price! po dlouhé době sem nelitoval ztráty času u sledování "hororu"
Zodiac (2007)
čekání se vyplatilo a fincher opět nezklamal. Výborná atmosféra a mrazivý pocit při vraždách Zodiaca, pocit pro který mám rád horory. Občas trochu pomalejší spád, Robert Graysmith možná příliš podivný a postava Zodiaca v kukle trochu komická. Přesto celkově obzvlášť povedený thriler. No ale Sedm pro mě zůstává neporaženým:)
Hannibal: Zrodenie zla (2007)
kdyby nebyl součástí předešlých dílů dalo by se možná hodnotit o kousek líp.Tenhle úchylnej psychopat bohužel nemá s elegancí a osobností doktora Lectera z Mlčení jehňátek nebo Hannibala co dělat. V závěrečné scéně kdy okusuje líce z polomrtvého sovětského vojáka, který se schodou okolností po válce taky uchýlil do Francie působí velice komicky. Výborný výkon Marka Vašuta mě ale samozřejmě velice potěšil:))
Simpsonovci (1989) (seriál)
neznám nikoho kdo by neznal, neznám nikoho kdo by neměl rád. nejkultovnější věc všech dob
Griffinovci (1999) (seriál)
myslím, že řada z vás je na mé straně. A pro ty, kterým se FG nelíbí mám jenom dvě silná slova. No ták. No tááááák!
Osvietenie (1980)
ikdyž by se mnou autor jistě nesouhlasil, podle mě jedno z nejlepších zpracování kingovi knižní předlohy. výborný soundtrack, výborný Nicholson, nepřekonatelná atmosféra a nepřekonatelný Kubrick Film po kterým odmítnete práci zimního správce.:)
Pýcha a predsudok (2005)
vidím hodnocení ostatních a je mi líto, že se nemůžu počítat mezi spokojené diváky. Když si vzpomenu na tento snímek vybaví se mně vysoce koncentrovaná a až neuvěřitelně intenzivní nuda spojená s vytrvalou chutí film vypnout. Nicméně Keira Knightley, která mě osobně nikdy nijak nebrala, podala zajímavý výkon. Třeba po delším ohlédnutím přidám.
Podfu(c)k (2000)
výborná zábava a to i k vzhledem ke stopáži.Pittova cikánská angličtina a Brick top jako jeden z nejzápornějších pořadatelů ilegálních boxerských zápasů vůbec.
Za mrežami (2005)
oddechová záležitost. v rámci žánru komedie hodně kvalitní, můj nejoblíbenější sendler, proto přidávám hvězdičku
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
výborná podívaná, výborné obsazení a herecké výkony, především vrchní sestra Louise Fletcherové. naprosto výjmečná je dokonalá autentičnost hnusné ústavní atmosféry, těch prvních pár McMurphyho dnů v léčebně opravdu čpělo nudou. jeden z nejlepších filmů vůbec.