Recenzie (1 634)
S čerty nejsou žerty (1984)
Škoda, že takové peklo neexistuje ( asi proto, že by nestíhalo spalovat ). Pohádka, která u nás doma se snad nikdy neokouká a ten romanticko-komediální nádech nikdy neztratí. Vyjmenovávat ty, kteří tu dobře zahráli nemá cenu - hrají tam svoje role dobře úplně všichni. Hlášky z této pohádky jsou vžity mezi lidmi jako nenávist či závist :-)
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Film, u kterého prostě brečím a nestydím se za to .
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
Skvělá gangsterka s nadhledem, kterou se G. Ritchie stále snaží trumfnout, ale už se mu to asi nikdy nepovede. Jason Statham a Vinnie Jones se tímto filmem dostali do většího podvědomí diváků. Perfektní hlášky, trdla vs profíci, skvělé charaktery. Nejdůležitější jsou nože, VELKÝ NOŽE! :-)
Obchod na korze (1965)
Film, který je ze začátku takový tuctový ,ale konec je nechutný - chudák stará paní židovské původu vůbec neví, co se jí má stát a stále si žije v tom svém.
Pelíšky (1999)
Češi jsou prostě někdy plačtiví jako Rusové - rádi vzpomínáme se slzou v oku i na špatné věci,ale museli jsme v nich žít. Kodet naprosto gr8888888 :-)
Holka na zabití (1975)
Smutný pohled na dívku, která vyšla z dětského domova a nikam nepatří, nikdo jí nechce, nemá nikde zázemí. Spíše melancholický příběh okořeněný vraždou. Hodně sociální. Skvělé herecké výkony Dagmar Veškrnové, Ilji Prachaře a Karla Augusty! Strašidelná hudba trochu připomíná inspiraci nějakým giallo kouskem.
Panna a netvor (1978)
Jako malý jsem se u toho strašně bál a do teď nemám odvahu to znovu shlédnout.
Holky z porcelánu (1974)
Nádherná hudba + porcelánové kýče, které se produkovali v obrovském množství. Skvělé role pro paní Veškrnovou/Havlovou jako třeštidlo.
Žena za pultom (1977) (seriál)
Fousatá dáma, co vám za totáče sehnala všechno a byla tak asexuální, že měla i dítě a manžela, co za ní dorážel, to nepovažuji za top námět
Akumulátor 1 (1994)
Vždy jsem si přál, aby udělali pokračování, ale asi by to byla křeč.