Recenzie (415)
Mali ste odísť (2020)
Mám rád BH production a nebylo to špatné vzhledem k době kdy z 10 filmů jsou dobré 3
Vojna vynálezcov (2017)
Kvalitní podívaná!
Kóma (2019)
Matrix, Počátek, Skokan... Hodně kvalitní nápad s malou pomocí ostatních filmů nicméně dělo!
Volanie divočiny (2020)
Fantastická pohádka
Útek z Pretórie (2020)
Hodně kvalitní film, a poutavým příběhem!
Párty Hárd (2019)
Sem tam jsem se zasmál... Za ty dobré hlášky 3*
Maskovaní špióni (2019)
Zase luxusní pohádka... Výborný příběh, dabing, efekty.
Mr. Jones (2019)
Kvalitní
Ježko Sonic (2020)
Supr
Paradise PD - Paradise PD v Brickleberry (2020) (epizóda)
A je to tady nejvíce top díl!!! Mix Brickleberry a Paradise PD