Recenzie (1 995)
Cez prsty (2019)
Film pár světlých chvilek měl, především s panel "Langošem", ale jinak mě ničím nezaujal a bohužel se zařadí do toho nechtěného českého průměru, ale zase na tom není tak zle jako například Špindl a podobný český odpad.
Smečka (2020)
Pěkný film o velmi ožehavém tématu, o kterém se u nás moc nemluví, avšak je nedílnou součástí sportovních klubů - šikana. Pěkně natočený snímek s příjemnýma mladýma hercama, které bych NERAD za pár let viděl hrát v ordinaci či jiné podobné sra*ce, kde naše herecké talenty poslední dobou začíanají a končí.
American Horror Story - Vrátili jsme Americe její slávu (2017) (epizóda)
Rozhodně ne konec u kterého bych byl smutný nebo mi snad i kapka z oka stekla, ale důstojné zakončení jedné z nejhorších sérií AHS. Děkujeme, odcházíme. Neurazí, nezaujme, takhle bych zhodnotil asi celou sérii.
American Horror Story - Charles (Manson) to zařídí (2017) (epizóda)
Tento díl mi připomněl první 2, tedy ty nejhorší z celé řady. Scénka s Mansonem naprosto zbytečná stejně jako celá tato epizoda.
Orange Is the New Black - Den p*čuvzdání (2013) (epizóda)
Souhlasím, asi nejlepší díl doposud.
Vratné lahve (2007)
Film, který jsem viděl asi 20x, ale furt mu nemůžu přijít k chuti. Herecké výkony jsou naprosto v pořádku, ale příběh se mi zdá takový hloupoučký.
Obsluhoval som anglického kráľa (2006)
Jeden z nejlepších českých filmů natočených po r. 1989 nám vlastně ukazuje, že všechny totalitní režimy jsou svi*stvo.
American Horror Story - Síla ženského hněvu (2017) (epizóda)
Katastrofa, nuda, jestli série bude pokračovat takto, tak to nevypadá vůbec dobře :(
To Kapitola 2 (2019)
Oproti jedničce paskvil, film trvá něco 2 hodiny a 3/4 a chvílema jsem se opravdu nudil.
Ray (2004)
Nádherný životopisný film, který bych doporučil všem příznivcům kvalitní hudby. Palec nahoru, Ray to v minulosti opravdu neměl jednoduché.