Recenzie (406)
Hory majú oči (2006)
MOŽNÝ SPOILERY!!! Kamera a režie dost dobrý, ale ta hudba a ten scénář to trochu srážejí. Potěšující je, že tohle je slasher naruby, monstra chcípaj jak na běžícím páse a to není tak obvyklý...
Ako prísť o muža za 10 dní (2003)
Dokud mu frajle dela ze zivota peklo, tak je to zabavny a vtipny. Zbytek je obehrana klasika.
Príbeh jednej vášne (2006)
Celej film táhnou jen Nicole a Downeyho oči. Příběh se snaží bejt hlubokej, ale zkrátka není. To je velká škoda, mít takový dva herce a zazdít to, pane Shainberg.
8 žien (2002)
I kdyby byly holky sebekrásnější a hrály jak bohyně, tak při třetím přerušení děje tím, čemu říkají francouzi šanson a já vyprávění do melodie, prostě vypínám a odcházím. Tohle prostě nejsem schopnej ocenit.
7 sekúnd (2005)
Stupid, stupid, stupid.
Blafuj ako Beckham (2002)
Docela nuda teda. Ten člověk ani nevěděl, jestli chce natočit komedii nebo drama nebo co. Kromě toho mě dost štvala už ta výchozí situace, kdy banda nepřizpůsobivejch cizáků řeší furt nějaký kulturní rozdíly. Aspoň že Keira párkrát předvedla svůj nenapodobitelnej úsměv.
Autá (2006)
"Pudem strašit traktory!"
Sexuálny škandál na škole (2006)
Famozni hudba Philipa Glasse doslova tlaci dej dopredu a obe damy hrajou o106, zkratka zase jednou zazitek z filmu na nejvyssi urovni.
Mambo Italiano (2003)
Svěží a vtipná komedie s řadou prima postaviček. Vzhledem k tématu by se lehce dalo sklouznout k trapnýmu humoru, ale tady se to neděje. Kanada je falešná Amerika....lol :)
Pád do ticha (2003)
Dokumentarni rekonstrukce neni zrovna muj oblibenej zanr, ale tohle ma silu. Dech se taji a hlava se chce ukroutit nad timhle pribehem, kterej bych nezbastil zadnymu pisalkovi, akorat ze tentokrat je autorem sam zivot. Dokonce jsem se i jednou u tohohle dramatu od srdce zasmal, protoze komu by se chtelo umrit na Boney M, ze jo?