Recenzie (230)
Raňajky u Tiffanyho (1961)
Nechápu takové hodnocení filmu,který jsem chtěla dokonce po půl hodině přepnout.Ale vydržela jsem a čekala ,abych pochopila tu záplavu *****.Holly nebyla mile bláznivá ,ale opravdu bláznivá .Jako muž bych takovou ženskou vůbec nebral.Nechápu ,že si může někdo tento film notoricky pouštět .Já ..jednou a dost.Kladně hodnotím hudbu a píseň, to jsou ty 2*...Nebo nebyl správný čas a nálada na tento film??,
Zázračný nos (2016) (TV film)
Po včerejší pohádce ..Slíbená princezna ,kterou jsem musela přepnout...nedalo se dodívat,měla tato pohádka hlavu a patu a dokonce přinesla něco poučného .Dodívala jsem se a to je jisté plus.
Rozsudok (1982)
První půlka filmu byla jen na 3*, druhá ale byla na 5* .Výsledná 4*.Soudní proces ukázal ,jak obhájce to má těžké ,aby prokázal vinu mocným.Paul Newman klasicky výborný a kevšemu velký fešák.
Perfect Days (2011)
Vidím dost špatné hodnoceni od uživatelů,ale já jsem se pobavila .Ráda jsem viděla v českém filmu Zuzanu Kronerovou,která je výborná.Všechny postavy byly dobře obsazené a téma filmu bylo dobře zvolené.Nedivím se ,že bezdětná Erika -(Ivana Chýlková)-ve svých 44 letech udělá vše proto,aby byla matkou.Vtipné,film mile překvapil.
Český slavík Mattoni 2016 (2016) (relácia)
Ondřej Sokol si jako moderátor udržel slušný průměr,nemusí se za nic stydět. Scéna s otáčivým jevištěm v Hudebním divadle Karlín byla pěkná.Celkový dojem byl uspokojivý,ale vyhlášení Ortela je hambou našeho národa!!!
Dieťa 44 (2015)
-Děj filmu,který je zasazen do stalinistické doby - se opírá o skutečný příběh vraha Andreje Čikatila-rostovský řezník- ,který v letech 1978-1990 zabil na území Ruska přibližně 53 žen a dětí.Tento film je na příkaz ministerstva kultury zakázán v Rusku promítat :zkresluje historická fakta!!!Stojí za podívání a každý si udělá úsudek sám.
Rapl - Zimmer frei (2016) (epizóda)
Nebylo to až moc přitažené.?Nevím proč,... vzpomněla jsem si na Kobru 11. Kuneš je sympaticky drsný,tak je to za tři*, jinak by to bylo horší.
Kytice (2000)
Jsem nadšená,nebo film přišel v tu pravou chlíli,kdy zanechal ohromný zážitek.U Polednice jsem měla husí kůži a slze na krajíčku,Svatební košile s výborným Karlem Rodenem, Zlatý kolovrat .Je zbytečné vše vyjmenovat ...u mne 100%
Sonny Boy (2011)
Napřed jsem četla knižku,která byla výborná.Na film jsem se těšila a to většinou nedopadne dobře.Zbytečně dlouhé,neudrželo se napětí.Škoda ....knihu doporučuji PŘEČÍST
Polda - Kurz přežití (2016) (epizóda)
Čekala jsem na druhý díl.... chtěla jsem to vzdát hned po prvním .David Matásek -poručík Bříza - mě leze tak na nervy ,odporným jednáním a suverenitou ,že definitivně končím.Je pravda ,že Davida Matáska nemusím vůbec,tak to asi ještě umocňuje moje hodnocení.