Recenzie (205)
Zeměpisec, který propil globus (2013)
Jak už název vypovídá film ze života učitele , kterej není ani vteřinu střízlivej pálí jednu za druhou a k tomu má na starost partu klacků , kterou zeměpis zajímá až na posledním místě. Představa trávit u tohoto snímku dvě hodiny může působit nesmyslně až nudně , ale je tomu naopak. S hlavním hrdinou se rychle sžijete + je s ním neuvěřitelná sranda. Mě se osobně líbilo nejvíc , jak řešil své problémy a vůbec krizové situace , kterých bylo požehnaně. Já se bavil a nenašel hluchého místa. Nic mi nebrání tomuto počinu udělit 100%.
Kouzelná školka (1999) (relácia)
Snažej se snažej , není to lehké s těmito pořady , ale na naše poměry je to ucházející.
Dobré ráno (1998) (relácia)
Je to hnůj , který je bez nápadu jako samotná ČT.
Kousek nebe (2015) (relácia)
Je hezké někomu splnit sen , ale točit o tom pořad je poněkud neštastné a mimo mísu.
Cesta (2009)
Tak přesně takto bych si představoval postapo film. Naprosto syrová , špinavá , nechutná , nevlídná , šedivá , smradlavá , depresivní podívaná , při které máte chut se zastřelit. Hrozná a přitom krásná podívaná. 80%.
Carlitova cesta (1993)
Naprostý diamant , který mě totálně citově odzbrojil a dojal. Jestli jsem měl někdy blízko k slzám tak tady a že takovejch filmů moc nebylo. 100%.
Král Šumavy (1959)
Legendární film , který celým srdcem zbožnuji. Ta atmosféra se snad ani slovy nedá popsat. Porevoluční filmy proti tomuto kolosu působí směšně. 100%.
Sama doma (1998) (relácia)
Pořad pro maminy na mateřské co na tom hodnotit jako chlap.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Aneb když forma totálně zvítězí nad obsahem. Děj na nic provedení výtečný. 60%.
Ohnivý kruh (2013)
Film nabitej úžasnejma efektama a megelomanskou akcí , u kterého je příběh až na druhé né-li třetí koleji. Na konci se to snažilo o doják , který mi přišel spíš k smíchu. Lepší průměr 65%.