Recenzie (96)
Dôkaz (2005)
Ten film na mne opravdu zapůsobil. Měl netradiční zpracování - no ... tedy spíše výkon Gwyneth byl netradiční a vůbec ... moc fajn.
Pension pro svobodné pány (1967)
"Tak víš co, já jsem ti chtěl pár liber dát, než se teda najde ta tvoje TORNA, ale ... tohle ti povídám Andělo ... to je teda úúúroveň ..." :o)
Mechanik (2004)
Opravdová škoda toho konce ...
Nuda v Brně (2003)
"Srdíčko, běž dolu ... Srdce ! Běž do hajzlu !" :o)
Kráľova priazeň (2008)
Jeden z mála amerických filmů, který je historicky věrný (kostýmy, fakta, kurtoazie) a jehož příběh mne dokázal azabavit, i když byly vynechány jakékoliv souboje a bitvy.
Rembrandtova Nočná hliadka (2007)
Sfumato, krásná britská angličtina hlavního aktéra ... nicméně ... není to trochu málo ? Celovečerní film rozebírající problematiku jednoho obrazu není úplně dobrá volba.
Prísľuby z Východu (2007)
Opravdu síla ...
Svet podľa Prota (2001)
Překrásný film, který mne rozsekal a pomohl uvědomit si spousty věcí.
Dáma vo vode (2006)
Pohádka, ale krásná. Pan Shyamalan je příkladem režiséra stavějící spíše na svém talentu, než na zkušenostech. A umí vykouzlit s relativně malým štábem a týmem lidí příběh, který je silný. Těším se, až to udivím znovu.
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Zlatá jednička. Tím to mělo začít ... a také skončit. Proč se lidstvo chce neustále překonávat, i když už nemá čeho by překonávalo ?