Posledné recenzie (32)
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Upřímně nechápu ty kladné ohlasy. Ten film mohl fungovat, v pozadí je schovaná myšlenka, která se mi líbila. Nicméně je to zahrabané pod mrakem dětinských gagů, logických děr, hloupostí, zbytečných scén a dalších nesmyslů. Pro mě nejslabší film z celé série.
Sedm zlotřilců z cely 206 (2010) (seriál)
Seriál se snaží vyprávět příběh o přátelství, ale jako kulisu si tvůrci vybrali oblast, o které zřejmě nic neví. Snaží se vyvolávat emoce, ale to prostě nejde pokud se neustále shazuje - časté klišé, ploché charaktery, hloupost a nelogičnost.
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
Jednička mě bavila. Dvojka mi přišla dějove skoro totožná s prvním dílem, ale pořád mě bavila. Mockingjay - Part 1 byla nadstandardně nelogická, hloupá, nepřesvědčivá a moc se tam toho nestalo. Musím dát za pravdu odpůrcům rozdělení na dva filmy. Jako jeden film to možná mohlo fungovat.