Recenzie (491)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Snad největší klasika....plno hlášek se používá dodnes:-))...
Baron Prášil (1961)
Koncert pro duši, jako po vizuální stránce, tak i po herecké...takoého filmu se již dnes asi nedočkáme...
Vražda v hotelu Excelsior (1971)
Výborné, dobrý příběh o vraždě, vyzdvihl bych výkon Miloše Kopeckého, který přímo exceluje...prosím tedy, vítejte v Hotelu Excelsior, věhlasném to hotelu....zavři očka zavři, tiše tanči dál:-)))
Noc na Karlštejne (1973)
Pro mě nejlepší český muzikál, krásný písničky, skvělí herci a nezapomenutelný hlas, který následně nebyl nebo nemohl být objeven.....určitě víte o koho se jedná...
Adela ešte nevečerala (1978)
Další peklo na zemi...co víc dodat než originalita sama:-)
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Jedno z největší peklo filmů co existuje, tohle snad uměl natočit jen Lipský a nikdo jiný...preciznost sama..
Zelená je tráva (2005)
Hodně slabá Ferrelovka, vlastně asi nejhorší....místy naprosto trapný a dokonce nudný.....jedna hvězda za pár povedených vtipů a když píšu pár, tak je to fakt pár...
Nebezpečné názory (1995)
nic převratnýho....
Potomkovia ľudí (2006)
Opravdu velmi dobrý film a hlavně vizuálně našlapaný....scéna na konci je úchvatná...
Táto krajina nie je pre starých (2007)
opravdu dobrý film, ale na oskary se mě nezdál, jen Bardemovi bych ho dal, je tam opravdu šílenej:-))...ale i tak je to na 5*...