Recenzie (492)
Oběti a vrazi (2000)
přidávám 4* po třetím shlédnutí a nemůžu si pomoct, ale ten film mne nějak přitahuje...dokážu dokonce odhlédnout ode všech nedokonalostí, vidím jich tam míň a míň a víc pro mne vylézá na povrch osud těch dvou, hlavně díky Karlu Rodenovi, protože to, co předvádí před kamerou za výkon nemá obdoby...a hudba Bohuslava Martinů k tomu taky slušně dopomáhá...Tento film je pro mne takovou řeckou archetypální tragédii v českém prostředí
Bathory (2008)
Dost rozpačitá jsem odcházela z kina...kam se poděl ten Jakubisko, kterého mám tak ráda? A proč proboha měl tendenci obsadit české herce jaké si vybral? Skvadra Podhůrský, Jákl, Vašut, Upír Krejčí, Srstka a Vondráčková je renonc non plus ultra...a Mádl??? no comment... Polívkův mnich a la da Vinci - psaní s pomocí zrcadla, vynálezy (opravdu jsem se neudržela a několikrát vyprskla smíchy, to se fakt nedalo)...ty hvězdy jsou jen za kameru, samotného Jakubiska, Erzebeth, výpravné kostýmy, Hajrááá, krásnou Annu Friel...
Šíleně smutná princezna (1968)
Miluju a maluju a miluju a maluju :o) co víc dodat? Hudební pecka s výbornou glosátorskou dvojicí Kemr - Vostřel
Všetko je osvetlené (2005)
Úchvatné od začátku do konce, komorní roadmovie se srdcem a hloubkou... Elijah si definitivně u mne odpáral nálepku Froda a můj miláček z Gogol Bordello zase stoupnul o něco výš svým skvělým výkonem jako Alex. Knižní předloha jen potvrdila kvality filmu!! Doporučuji si přečíst.
Luzie, der Schrecken der Straße (1980) (seriál)
Ferda a Ferda :o)
Včielka Maja (1975) (seriál)
Hop Boris Rösner, Mája Aťka Janoušková, Vilík, Kasandra, Alexander....znělku jsem si pokaždé poctivě zpívala - cvičila jsem se i u audiokazet, které jsem dostala v a la knižní kazetě jednou na Vánoce a byla jsem to nejšťastnější dítě na světě.
Wanted (2008)
Strhující jízda a oči Angeliny, o kterých se mi už i zdá. GOODBYE
Na dotyk (2004)
Velice velice zneklidňující pocit mi zůstal v duši... Že by sebereflexe?
Rad nešťastných príhod (2004)
Za neskutečně působivou výpravu, která mne opravdu strhla, skvělé masky, atmosféra...no a za závěrečné titulky - naprosto skvělá, temná animace. To je ale bohužel vše. Jo a! Jim Carrey je ďábel! :o)
Tajnosti (2007)
Rozhodně velké očekávání....a naplnilo se téměř do puntíku. Poetický průlet jediným dnem hrdinky a jejího okolí...spousta karambolů na cestě, které vnitřně uzavřenou Bittovou nesemelou, právě naopak - probudí. Skvělý byl výběr Niny Simone, to se musí ocenit. A o hercích nemluvě...ať si kdo chce co chce říká, Iva se mi ve filmu líbila a neměla jsem problém s tím, její hrdince věřit i tu ostýchavost u gynekologa Krobota. :o)