Recenzie (2 057)
Setkání s hvězdou - Vilma Cibulková (2011) (epizóda)
První povídka byla tak příšerná, že jsem prostě nenašel odvahu zhlédnout ty zbývající dvě.
50/50 (2011)
100%
Hlavný podozrivý - Newyorské prípady (2011) (seriál)
Maria Bello z toho dělá nadprůměrnou věc. 65%
Místo na slunci (2011) (TV film)
Paní Pavla Kováčová byla naprosto KOUZELNÁ!!!
Pandemie (2010)
Proč se to nejmenuje PANDAmie?!? Aha, protože ono se to bere moc vážně. V tom případě to zase nebere mě. 30%
Flight of the Living Dead: Outbreak on a Plane (2007)
Chvíli trvá, než se něco začne dít a ta chvíle je dlouhá a hodně nudná, ale jakmile začnou zombíci útočit do plnejch, je z toho najednou velmi slušná subžánrová zábava! 65%
Flight of the Conchords: A Texan Odyssey (2006) (TV film)
Kupodivu nevýrazný předvoj brilantního seriálu. 60%
Vec (2011)
Režisér makal s maximální pokorou a díky tomu toho moc nezkazil, což je u podobných filmů téměř zázračný fakt. Snad jen zubní prohlídka je příliš zdlouhavá, ale to je vlastně i v reálu, takže pohoda. 70%
Bláznivo zamilovaní (2010)
Objektivně je to na čtyři hvězdy, ale záměrně jednu nadsadím, páč zdejší hodnocení (65%) je neobjektivně přísné.
Třináctá komnata (2004)
Matthew MacFadyen má v očích bolest i smíření celýho světa. 75%