Recenzie (2 602)
Zásah z pekla (1994)
Ze začátku pár vtipných hlášek a pak už to každou minutou klesalo do sraček. Norris se svým hereckým "uměním" může směle rovnat van Dammovi...kde nic tu nic - to mají společné.
Vymítač kanibalů (1972)
Celkem zajímavý film (nikoliv horor!). Vždy pobaví, když v odlehlé asijské džungli v blízkosti kanibalů existuje vesnice, kde někteří maníci mají účesy jako by zrovna vypadli z kadeřnictví nebo kde žijí mladé, bezvadně upravené modelky, které jako by zrovna slezly z mola a celé se to tváří hrozně vážně.
Hora medzi nami (2017)
Pár v údajném extrémním ohrožení života v opuštěné divočině po pádu letadla. Na to, jak je to rozehrané následuje těžká nuda s nemožně útulnými zastávkami tu ve vkusné jeskyňce, tu v pohodovém srubu s krbem, kde oba protagonisté (stále bezvadně vypadající i po třech týdnech bloudění zasněženou údajnou "divočinou") propadnou zdivočelému sexu. Přišlo mně to strašně blbé. Ale Kate mám vcelku rád, Idris je také v pohodě a krajinka byla pěkná ...proto 40%...
Let’s Dance: Revolution (2012)
Pravdou je, že tak skvěle "zatancovaný" film jsem už dlouho neviděl. Doprovázeno takřka bezvýhradně kvalitní hudbou. Jinak příběh je samozřejmě sračka...
Michael Jackson: Earth Song (1995) (hudobný videoklip)
Klip ze závěrečného, kňouravého období umělce - někdejšího interpreta takových pecek jako je Beat It, Dirty Diana, Thriller nebo Bad.
Kráska a zviera (2017)
Velmi koukatelné. Jistá přeexponovanost výpravy atd mi nevadila, spíše naopak. Emma v hlavní roli se mi líbila moc. Slabinou jsou nezajímavé, nudné písně. Každopádně jich tam mohlo být méně, když už nesehnali schopnějšího skladatele. Každý neumí sypat z rukávu chytlavé melodie jako Andrew Lloyd Weber.
Teror vo vlaku (2002)
Srandovní akčák s nemožně tuhým (jak tělesně tak mimicky) van Dammem. Vskutku špatně natočené souboje svou amatérštinou pobaví. Pokud se dá mluvit o nějakých kladech, pak musím zmínit 2 - 3 pěkné baby, které se tu pohybují. Někdy k pobavení stačí málo...
Hlasy (2014)
Hezky černá komedie s jedním marodným rozpolceným maniakem a hláškujícími zvířátky - moralizující pes, hustý kocour a umírající jelen hodně pobavili. Gemma byla fakt sexy a Anna taky nebyla marná. Dost dobrá zábava.
K2 (1991)
No jo - horolezci a jejich zduřelá ega. Věční měřiči pindíků. Film ujde.
Zahraj to znova, Sam (1972)
Skvělá pocta Bogartovi! Přes polovičku filmu Allen tragikomicky klopýtá, je to samý trapný pokus o seznámení až do okamžiku, kdy se ocitne v posteli se ženou svého nejlepšího přítele. A celé to dospěje k nádhernému "casablankovskému" závěru...