Recenzie (340)
Ja, legenda (2007)
Ja, legenda je film ktorý mám veľmi rad aj keď nie je filmovo na takej úrovni ako ostatné post-apokalyptické filmy ale aj napriek tomu sa k nemu viaže akási citova väzba z mojej strany. Začiatok dobrý, obsah príbehu fantasticky ma to hlavu aj pätu príbehova línia bývali podplukovník a zároveň doktor je sám opustený len zo svojim psom, a hľadá liek na vyliečenie nákazy ktorá zničila svet alebo aspoň časť z neho, a premenila ľudí na zbesilé monštra.
Král (2019)
Musím povedať že je to naozaj slušný film vôbec som to nečakal. Dej sa pomaly vyvíja, môžeš sledovať psychológiu ľudí v ňom, rozhodnutia ktoré treba učiniť naozaj tento film vyžaduje určitú dávku trpezlivosti a vyspelosť na to aby to človek pochopil.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizóda)
Nemôžem povedať nič len to že som sa na tento seriál veľmi tešil, a som zvedavý už po prvej sérii, ako sa bude vyvíjať.
Crack: Kokain, korupce a konspirace (2021)
Konečne dobrý dokument o kokainovej “crackovej” epidémii v severnej amerike ktorá prúdila od začiatku 80. rokov do konca 90. rokov ako smrtiaca nákaza. Skutočne zábery z ulíc pravdivé výpovede narkomanov a dealerov o korupcii a ako to celé vlastne bolo ako v tom mala prsty CIA. Neskutočne pokrytectvo zo strany vlády presnejšie zo strany prezidenta a jeho ženy. Ako sa snažili vyriešiť problém z drogami ale na chudobe vôbec nezáležalo “nech sa tý čierny kľudne vyvraždia”
X (2022)
Dobrý pokus o kvalitný horor sa nepodaril. Partia mladých ľudí sa rozhodla točiť amatérske péčko na odľahlom vidieku kde ich ubytujú starý manželia ktorý vypadajú skôr ako po smrti než pred ňou. Až od polovice sa konečne pomaly všetko ukazovať v pravom svetle a manželia sa zmenia na vraždiace monštra potom ako odhalia zámer mladých ľudí z mesta ktorý prišli natočiť film pre dospelých a stať sa tak slávny. Zopár dobrých záberov, zopár krvavých scén ale to je tak celé.
Přicházejí v noci (2017)
Podľa názvu veľké očakávanie no žiaľ veľké sklamanie. Viac ako polovicu filmu sa nič nedeje žiadny jumpscare je to skôr psychologicko mysteriózny dramaticky thriller. Dve rodiny sa náhodou stretnú a spoja pretože tak majú väčšiu šancu na prežitie. A pointa filmu? Nikomu nedôveruj spoliehaj sa sám na seba a svoju rodinu. Vôbec žiadny príbeh o tom kde a ako vznikla infekcia alebo nákaza pred ktorou sa obyvatelia chaty v horách chránia. Niečo to ma do seba len žiaľ z môjho pohľadu som očakával viac. Emocionálne je to celkom dobre vyvážene so skvelým nápadom.
10 Dollar Death Trip: Inside the Fentanyl Crisis (2020) (TV film)
Dobre zpracovaný dokument o najhoršej a najvražednejšiej epidémii tohto storočia. Skutočne príbehy, alarmujúce prípady úmrtia, život za oponou a život na ulici. Taká je prava tvár fentalylu.
Creed II (2018)
Páči sa mi ako prvá aj druhá časť príbehu nadväzuje na pôvodné časti filmu Rocky. Je to veľmi utahané skôr to rozpráva príbeh mladého ako samotný box. Je to dosť emocionálne ako aj prvá časť, ale určite to má niečo do seba.
Creed (2015)
"Ako vycvičiť draka" mladý Adonis Johnson Creed nastupuje na scénu aby ukázal svoj talent a to čo má v krvi. Mam rád tieto športove nakopávačky.
Ranař (2011)
Dobra komedia z hokejového prostredia, dobry príbeh o človeku ktorý nevedel moc hrať hokej ale na druhej strane to bol perfektný bitkár, čo z neho robilo človeka rešpektu. Vtipné scény, herci v pohode, dosť živý film, odporúčam na večer z dobrým jedlom a chladeným lahváčom.