Recenzie (186)
Ak sa nahneváme, budeme zlí (1974)
Můžu to vidět třeba 100x, vždycky mi to zvedne náladu :)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Geniální příběh, geniální zpracování, na kterém je poznat ruka skvělého režiséra, kterou tolik postrádali následující pokračování. Jamesi, prosím, vrať se!
Muž z ocele (2013)
Pro mě bezesporu zatím největší zklamání letošního roku. Opravdu, nebýt toho mega rozpočtu a slavných jmen, opravdu by to někomu něco dalo? Celá ta stylizace a ztvárnění planety Krypton a jejích obyvatel mi prostě nesedla, všichni jednají nelogicky a nesmyslně ..a proboha, co mají všichni s tou roztřesenou kamerou?! To už nikdo neumí točit normálně? Takže ...jedna hvězdička za hudbu, druhá za Russella Crowea, ...možná by byla i třetí, kdyby se jednalo o nějakou novinku na poli kinematografie, odvážný krok ...takhle vidím jen zmařený potenciál a spoustu vyhozených peněz za něco, co si prostě víc než dvě * nezaslouží. Superman R. Donnera zůstává nepokořen.
Dom pri jazere (2006)
Vypadá to, že scénaristům romantických komedií už docházejí nápady. Jednak nejsou vůbec vtipné, a druhak ..jen posloucháte pindy o ničem a čekáte hodinu a půl na nevyhnutelné ..ztráta času.
Medzi vlkmi (2011)
Drsny a syrovy film, jednoduchy pribeh, ale hutna atmosfera a velmi citliva hudba, ktera ji umocnuje. Prijemne osvezeni mezi temi cukrkandlovymi slataninami, kterych je vsude plno..
Škola otců (1957)
Výborný a citlivě natočený film, který dává na frak všem "Nebezpečným myšlenkám", "Pánům učitelům s láskou" atd.. Tak dobrý film, že v době vzniku musel být zakázán. Skvělé herecké výkony a filmařina na kterých je ještě patrné doznívaní období, kdy bylo Československo filmařskou velmocí. Pátá hvězdička je právě za rok, ve kterém film vznikl.
Drive (2011)
Letos v kinech zatím nic lepšího nebylo. V době zběsilého tempa a našlapaných dialogů přichází film, který vás nejdříve ukolébá klidným tempem, vtáhne do děje a na konci zase vyplivne zpatky do sálu s pootevřenou pusou a tupým výrazem. Perfektní soudtrack.
Jeepers Creepers (2001)
Ve chvili, kdy tam naplno ukazou tu potvoru, tak uz to neni uplne ono, ale zacatek, atmosfera na zacatku, naprosto super!
Super 8 (2011)
Myslim, ze nepravem nedoceneny film, alespon teda prozatim. Spousta lidi zrejme ocekavala bombu sbirajici oskary a trhajici rekordy pote, co si precetla jmena Abrams a Spielberg, a podle toho pak i hodnotila. Pokud na ten film pujdete bez predsudku, nebudete zklamani, precizne natocena pohadka, oddechovka, u ktere cas prijemne utece. Abrams zatim nezklamal a u me to povysil na jednoho z top reziseru.
Nezvestní (2004) (seriál)
Videl jsem jen prvni dve sezony, pak uz ze serialu byla patrna snaha tvurcu natahnout dej do nekonecna. Nehodnotim pribeh jako takovy, spis jeho originalitu a velmi kvalitni filmarinu, o cemz myslim svedci i to, ze i presto, v jakou slataninu se to postupne obratilo (podle toho co jsem zaslechl), si serial vytvorit a udrzet takove mnozstvi fanousku. Mela to byt zabava a z toho, co jsem videl, to rozhodne byla.