Reklama

Reklama

Harry Potter a Polovičný princ

  • Česko Harry Potter a Princ dvojí krve (viac)
Trailer 2

Návrat Lorda Voldemorta zapríčiní vo svete kúzelníkov spúšť. Harry (Daniel Radcliffe) má podozrenie, že nebezpečenstvo číha priamo v Bradaviciach, ale Dumbledor (Michael Gambon) sa sústredí na prípravu poslednej bitky, ktorá sa blíži. Potrebuje, aby mu Harry pomohol rozlúsknuť dôležitý kľúč, ktorý vedie k rozuzleniu Voldemortovej obrany. Rozhodujúcu informáciu však pozná iba bývalý profesor Horác Kriklan. Medzitým útočí na študentov ešte úplne iný nepriateľ  – ich tínedžerské hormóny. Harryho dlhodobé priateľstvo s Ginnou Weaslyovou (Bonnie Wright) prerastá v hlbší cit, ale v ceste stojí jej priateľ, Dean Thomas, nehovoriac o jej veľkom bratovi Ronovi (Rupert Grint). Lenže Ron má svojich starostí dosť s romantickými pletkami – Lavender Brownová nešetrí svojou láskou k nemu a Hermiona (Emma Watson) v ústraní žiarli, ale je rozhodnutá neprejaviť svoje city za žiadnu cenu. A k tomu všetkému ešte čokolády napustené nápojom lásky, ktoré skončia v nesprávnych rukách a všetko úplne zmenia. (TV Markíza)

(viac)

Diskusia

novoten

novoten (hodnotenie, recenzie)

No ale používá se to už od knih, tak nechápu, proč je to výtka k dabingu.

Drag66

Drag66 (hodnotenie, recenzie)

Dabing nebyl špatnej. Alcan: Máš pravdu. U filmů to tak je. U pohádek tolik ne. Ale Harry Pottera 2 jsem viděl anglicky s titulky a český dabing mi potom přišel děsnej. Hlavně to, jak nadabovali Sapea.

Drag66

Drag66 (hodnotenie, recenzie)

Paulie88: To máš pravdu. Český dabing se jim povedl. Ten byl opravdu výbornej. "Harry." "Pane." :-)

Baxt

Baxt (hodnotenie, recenzie)

Drag66: "Do toho, kde studuju ti je velký víš co. Tahle odpověˇse ti asi líbit ebude, to je mi jasný, protože lidskou myslí se zabývám už dvanáct let." Dobře, děkuju.

Drag66

Drag66 (hodnotenie, recenzie)

C.C.Baxter: Tím míříš na mě ? Že se prám. No jistě, že míříš. Nevíš co znamená skok a děj ? Tahle jednoduchá premisa apřece existuje člověk, kterej ji nepochopí. To znamená, že rozjeli děj o něčem. Potom skončili a rozjeli děj o ničem. Potom Zase skončili a rozjeli děj naprosto o něčem jiným, aniž by vysvětlili, jak došli z bodu 1 přes bod 2 do bodu 3. Chápeš ? A co jsem myslel tím, že spoustu věcí vynechali a zaplácli je, přiznejme si to, sračkama ? Jednoduše to, že do toho filmu narvali spoustu věcí, který byly pro děj naprosto nepodstatné a neklíčové. Do toho, kde studuju ti je velký víš co. Tahle odpověˇse ti asi líbit ebude, to je mi jasný, protože lidskou myslí se zabývám už dvanáct let. Každopádně jsem tady na jednu hromadu shrnul všechno, o čem se tu diskutovalo: 1.Díl: Harry přijede do bradavic a příběh se zabývá převážně popisováním hradu, učitelů a výuky. 2.díl: Harry už je v Bradavicích podruhé a po zkušenosti z prvního dílu je o něco otrlejší. A tad dále, žj. A potom šestý díl. Jedinej vývoj a pokrok jsem viděl v tom, že Hermiona jede po Ronovi a to ujetějším způsobem než v knížce. Alespoň, že záběrů s muckáním bylo dost. Osobně to radši dělám, než se na to dívat. :-) Ve filmu mi to přišlo jako ubíjení děje naprosto ale naprosto nezáživným a neužitečným způsobem. Tak profesore. Jsi na řadě:

L_O_U_S

L_O_U_S (hodnotenie, recenzie)

Hromino: Viděl jsem kousek Tajemné komnaty v němčině. Překvapilo mě, že se Němci nenamáhají s překlady ani těch "přeložitelných" jmen. Wir gehen ins Chamber of Secrets. Punkt.

Hromino

Hromino (hodnotenie, recenzie)

No...kdosi tady prosil o nové téma, tak bych klidně třeba načnul téma zahraničního dabingu. Viděli jste třeba nějaký díl se zahraničním dabingem? Abych se přiznal, včera jsem viděl na DVD kus Fénixova řádu v maďarštině - a řeknu Vám, že jestli někdo litujete, jak dabují Češi, zkuste se třeba podívat na kousek maďarského Pottera. Docela mě pobavila scéna na odboru záhad, kde Bellatrix přijde ke staršímu Malfoyovi, všimne si Harryho a zařve: "Potéééér!" a Neville jí na to stejným tónem odpoví: "Bééélatrix!" Tak mi připadá, jako by z toho ti uheráci chtěji tím svým dabingem udělat parodii ;-)

Zax

Zax (hodnotenie, recenzie)

Já se teda omlouvám, že mě tenhle příspěvek napadl až po úvodní "vlně odporu" po prvních projekcích filmu. Knihu jsem si čerstvě přečetl znova a jak člověk zná dosavadní filmy, jakoby se mi v hlavně rozvíjel i tento film (normálně ma každý představu svou, ale takhle se vám dotoho "cpou" herci a pod.). Prostě tahle kniha má velký potenciál zasáhnout hodně široké publikum, je tam daleko víc momentů, než kolik se jich do filmu může vejít. Doufám, že tedy chápete potřebu lidí si s někým "zanadávat", když z děje bylo vybráno minimum, to minimum bylo natočené velice mizerně, s nelogickými úpravami, přidané nesmysly (třeba jen úvodní scéna v kavárně...??!!) a k tomu to rozdělí na dvě různě laděné části. Až příliš mi to připomíná nejnovější Star Trek film. Ten, kdo se těšil je zdevastován, kdo nic nečekal, nic nedostal a je mnohdy spokojený.

machrus

machrus (hodnotenie, recenzie)

myslím, že kdo si chce diskutovat...jak vy to tady píšete...stále o těch stejných věcech, tak je to snad jejich věc...od toho tady ta diskuze je...a ne aby se tu řešilo to, co se tady opakuje a co se tu ještě neprodiskutovalo...tak něco nadhoďte...vy co si stále stěžujete na to stejné (že se to tu stále opakuje)...myslím, že by to vyřešilo ten váš problém...a když vás to nebaví stále číst dokola...tak to buď nečtěte...a nebo sem prostě nechoďte...je to stále to samé...ale co by jste chtěli ještě řešit po měsíci po premiéře...další díl???tak to jste ve špatné diskuzi...

novoten

novoten (hodnotenie, recenzie)

Víš, tobě nedochází, že než sem cpát pořád dokola to samý, tak je lepší, ať je to tu nějakou dobu klidně u ledu. A musim se jenom smát tomu, jak se Niki znovu uráží a dolin se jí znovu zastává.. Pokud vám dělá takovou radost psát ty samé argumenty pořád dokola a připadat si, jak jste to těm ostatním nandali, tak tahle diskuze fakt není pro mě. Užijte si ji, přeju vám to..

dolin1

dolin1 (hodnotenie, recenzie)

NikiNiki: No, nevím proč sice mluvíš v množném čísle (však já s tebou vesměs souhlasím a pochválil jsem ti ten příspěvek z 21.08.2009 00:10 - FAKT mě pobavil (a ne v pejorativvním slova smyslu) a přišel mi super napsanej a vypointovanej), ale už jsem si tak nějak zvyk, že ženský rádi čtou mezi řádkama a jsou lehce paranoidní. Tímto to tedy upravuju na správnou míru (doufám). A pokud to množný číslo nebylo myšlený na mě, tak se omlouvám ;-)

Príspevok bol zmazaný administrátorom.

dolin1

dolin1 (hodnotenie, recenzie)

NikiNiki: Nerozčiluj se, mě náhodou ten tvůj příspěvek z 21.08.2009 00:10 přijde jako to nejsvěžejší, nejoriginálnější a možná i nejsdělnější, co jsem tu na CSFD v diskuzích četl snad za posledního půl roku ;-) Takže chápu rozhořčení novotena (musel tě pak holt trochu zpražit), že něco takovýho nevymyslel on ;-) P.S.: Co se Klovesa týče, tak si myslím, že není ani tak na vině on, jako spíš "scénáristickej střih" - někdo, kdo mu řek - hele, tohle a tohle vynecháme, tohle upravíme, tohle předěláme, aby nám to zkrátilo stopáž. Já nevím, kdo je za tohle zodpovědnej, ale řekl bych, že režisér... A krom toho je Yatesova režie opravdu podezřele sterilní - a za to opravdu nemůže scénárista...Stejnej scénář se dá natočit dvakrát - jednou budete zvracet, podruhý jásat. A to je imho doména režiséra...

novoten

novoten (hodnotenie, recenzie)

Niki, klídek, jenom jsem zase vyzdvihnul to, co je tu evidentní v podstatě už od premiéry. Navíc nejde o "všechny" tvoje příspěvky, ale jenom o ty v téhle diskuzi. Jde mi o to, že do diskuze přijde někdo, kdo zahlásí "v tom filmu byly samý hovadiny, Kloves je debil a Yates taky, nejlepší byla trojka" a další dva tři lidi se k němu přidají a zopakují "no to je teda fakt pravda". A jestli ti to pomůže, tak teď nemyslím jenom tebe, ale X dalších lidí, které to naštěstí po týdnu dvou přejde, ale nahradí je bohužel další, v posledním týdnu ty s Foxhoundem. Tím pádem je tahle diskuze už několik týdnů totálně nepoužitelná.

Príspevok bol zmazaný administrátorom.

dolin1

dolin1 (hodnotenie, recenzie)

To je tak, když někdo pořád sedí doma na pr*eli - pak ani neví, jak vypadá rákosí a myslí si, že je to počítačem naanimovaný dvoumetrový obilí, že ... LOL

Braveheart

Braveheart (hodnotenie, recenzie)

No ja nevím, ale nějaký zasraný rákoso-obilí bylo to poslední co mě v tom filmu štvalo.

Súvisiace novinky

Zemřel herec Paul Ritter

Zemřel herec Paul Ritter

06.04.2021

Ve věku 55 let včera v noci opustil filmový svět britský filmový, televizní a divadelní herec Paul Ritter, jehož si většina diváků čerstvě vybaví z veleúspěšné minisérie stanice HBO Černobyl, kde… (viac)

Držitel Oscara Gabriel Yared zahraje v Praze

Držitel Oscara Gabriel Yared zahraje v Praze

23.07.2012

Světoznámý tvůrce filmové hudby – skladatel Gabriel Yared (Oscar za Anglického pacienta) – čas od času vymění pero a notový papír za klavír a veřejně vystoupí. Letos na podzim budou mít šanci slyšet… (viac)

OSCAR 2010 - výsledky

OSCAR 2010 - výsledky

08.03.2010

Většina filmových fanoušků bude nejspíš z “prohry” Avatara zklamaná. Není ovšem na škodu, že dala Akademie přednost filmu, který nejenže nebyl ani v nejmenším zamýšlený jako \"oscarový\", ale jeho… (viac)

V Hobitíně už je rušno

V Hobitíně už je rušno

21.07.2009

Tak už to vlastně začalo. Přestože studia Warner Bros. a New Line pořád čelí žalobě Tolkienova syna, požadujícího mastná procenta ze zisků filmového Pána prstenů, práce na dvoudílném Hobitovi už jsou… (viac)

Reklama

Reklama