Romeo no aoi sora
Réžia:
Kózó KusubaScenár:
Mičiru ŠimadaKamera:
Tošiaki MoritaHudba:
Kei WakakusaHrajú:
Ai Orikasa, Tošiko Fudžita, Maria Kawamura, Urara Takano, Tomoko Išimura, Nobujuki Hijama, Šin'ičiró Óta, Šigeru Nakahara, Tomoko Maruo, Kudžira, Aja Išizu, Hiromi Išikawa, Tecuja Iwanaga, Megumi Tano (viac)Hrajú
Ai Orikasa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Tošiko Fudžita
Čína
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
Maria Kawamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Saint seija (1986) (seriál)
Šinseiki Evangelion (1995) (seriál)
Urara Takano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Noir (2001) (seriál)
Tomoko Išimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Trigun (1998) (seriál)
Ima, soko ni iru boku (1999) (seriál)
Nobujuki Hijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Šin'ičiró Óta
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Gintama (2006) (seriál) - herec, rozprávač
Šigeru Nakahara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Tomoko Maruo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Ušio to Tora (1992) (seriál)
City Hunter (1987) (seriál)
Kudžira
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Mušiši (2005) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Aja Išizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Džúni kokuki (2002) (seriál)
Hiromi Išikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Tico a přátelé (1994) (seriál)
Král Šamanů (2001) (seriál)
Tecuja Iwanaga
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Megumi Tano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Šampión (1991) (seriál)
Kósuke Okano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Masako Ikeda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Monster (2004) (seriál)