Recenzie (141)
Piata loď (2017)
Veľmi zvláštny film. Viac menej rozprávka. Osobitá réžia.
Únos (2017)
Ak chcete spraviť zo scenára sračku. Dajte ho Čengel-Solčanskej :(
Muž v temnote (2016)
Žasnem nad scenáristikou v Hollywoode. Nabudúce v dome očakávam starú osamelú slepú babičku na vozíčku, ktorá bude strašne a nemorálne tyranizovať bezmocných úkladných zlodejov iba za to, že ju chcú okradnúť o jej dôchodok a celoživotné úspory. Dúfajme, že tam, tak isto ako tu, podarí sa aspoň jednému neborákovi zlodejovi zachrániť. Divácke očakávanie by splnilo, keby to bola blonďatá kráska. Neskutočné!
Kauza Cervanová (2013)
Čím skôr sa musí nakrútiť nový film, ktorý bude vychádzať zo skutočných dôkazov, pretože Kirhoffov pamflet je ťažká rana pre našu spoločnosť. Bohužiaľ nový film bude iba minimum, čo môžme podniknúť k náprave... Nápravu Slovenských médií...ach bože...k tomu je veru ťažké sa vyjadriť, hrôza, v tejto spoločnosti žijem predsa aj ja :(((((( A je mi úprimne ľúto mamku Ľudky Cervanovej, keď si predstavím, čo jej táto nechutná rehabilitcia vrahov mohla spôsobiť. Naivný Kirchhoff by sa mal za toto verejne ospravedlniť.
Pirko (2016)
Naivný a cynický film bez posolstva
The Beatles - roky na turné (2016)
Malo to jednu veľkú chybu. Bolo to krátke!
Umenie plakať (2006)
Silný film vyvolavajuci rozpor u diváka.
Krížová cesta (2014)
Tu neexustuje žiadny rozpor. Dcéra, ktorá bola svojimi rodičmi dohnaná k samovražde si zaslúži byť za svoje utrpenie a mučeníctvo vyhlásená za svätú. Či už sa zázrak stal a či nie.
Miluj ma alebo odíď (2012)
Ten film bol tak pekelne nudný, že pri záverečnej scéne na železničnom moste som mal pocit, že sa pozerám na americký trhák, aj keď tá scéna bola tiež nudná, ale s tou ešte väčšou nudou predtým perfektne vynikla, raz darmo, režisér vie ako na to.
Eva Nová (2015)
Nemôžem inak ako 5 hviezdičiek. Toto Slovenské sci-fi si to jednoducho zaslúži.