Obľúbené seriály (10)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Skins (2007)
Misfits: Zmetci (2009)
Dexter (2006)
Perníkový tatko (2008)
Tráva (2005)
Hriešnici (2011)
True Blood: Pravá krv (2008)
Konečně tu máme něco slušného o upírech!
Konečně tu máme něco slušného o upírech!