Posledné recenzie (78)
Môj týždeň s Marilyn (2011)
Průměr ve všech ohledech.A občas bohužel i nuda.
Hriešny tanec 2 (2004)
Filmu uškodil hlavně název, který nabízel pokračování kultovní jedničky. Očekávání, že přijde druhý "Patrik", který všechny uhrane se nenaplnilo. Přesto si myslím že z filmového hlediska je dvojka hodnotnější, není tolik protkána všemi možnými okoukanými klišé. Příběh mě také nijak neurážel, dějová linie je v podsatě zajímavější než v jedničce.Osobně jsem ráda že vzniknul zcela samostatný snímek s velice sympatickou ústřední dvojicí, perfektní kubánskou hudbou,tancem a atmosférou. Má to styl a vkus... a já snímku fandím!
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Celkem sympatický film, jehož hlavní zápletkou jsou rodinné propletence. Vidím inspiraci v Americké kráse, ale jejím kvalitám se film nepřibližuje hlavně pro nedostatek nadhledu a lehkosti a také pro 2-3 šílené patetické scény, podle mě naprosto zbytečné a přitažené za vlasy. Škoda, s menšími škrty ve scénáři to mohl být skvělý a originální snímek.