Posledné recenzie (221)
BANGER. (2022)
Scénář slaboučký, takových filmů jsou mraky, nic objevného, look filmu o ničem, Mišík s Bendigem v pohodě. Nijak mě to nenadchlo.
Kruk (2018) (seriál)
Naprostá seriálová pecka od našich severních sousedů. Místní hodnotitele, co tomu dávají jednu hvězdu odkazuji na koukání Třiceti případů Honzy Zemana a ať se více neserou do něčeho, čemu nerozumí. Skvělé herecké výkony, excelentní scénář, za mě jasných pět hvězd, za všechny tři rady.
Hodinka (2011) (seriál)
Špionážní seriál situovaný do 50. let v Anglii. Za mě dobrá, napínavá podívaná, s pro mě krásnou Romolou Garai. Doporučuji shlédnout.