Recenzie (122)
Zaklínač (2019) (seriál)
Dokoukáno a pecka. Člověk sice má pár výhrad, ale na zrůdnosti co se dnes točí to byla paráda.
Bedári (2018) (seriál)
Nuceně nasazení negři zbytečně sráželi kvalitu seriálu.
Mistr popravčí (2015) (seriál)
Clekem slušný seriál, ale je nutné se dívat na původní znění, neb dabing je naprosto tragický.
Traja bratia (2014)
Jako pohádka pro nejmenší řikám super.
Playgirls (1995)
Zpracování děje a filmu jak ve východoněmeckym pornu ze 70. let.
Ray Donovan (2013) (seriál)
Naprostá pecka. Celej seroš jsem dal za 3 dny :-).
Lovec (2010) (seriál)
Pohodový seriál s opravdu originálním řešením zakázek :-).
Riziko (2000)
Film je docela průměrný, ale kdo někdy pracoval v call centru, nebo multilevlu, tak ví jak to chodí :-). Affleckova motivačka neskutečná :-).
Piraňa 3D (2010)
Obsahově je to sice sračka, ale jako letní pobavení nad kozama a krvavým jezerem to bylo dobré.
Stratený a nájdený (1999)
Slabší komedie, kt. držela Sophie a roztomilý pejsek.