Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Co napsat ? Můj první srdeční film ... prostě mě dojímá :-)) (všichni už vše napsali :-))
Malý veľký muž (1970)
Nesnáším parodie -ale tohle je jiné .......vtip a přitom ukázka všech lidských vlastností..
Na samotě u lesa (1976)
Rozhodně jedna z našich nejhezčích komedií :-))) Každý rád vidí - že to co je normální život - je i legrace na plátně :-))
Slavnosti sněženek (1983)
Co napsat ?Rozbrečet se u parádní (kultovní) komedie nad človíčkem , který veze kamarádům polívku :-(( Ne ne je to komedie :-))
Tanec s vlkmi (1990)
Napsat něco originálního nejde :-) Hodnotit obsah -hudbu -kameru ? ............ Jen tak jednou najít ten klid v duši ... to z toho docela sálá :-)
Mlčanie jahniat (1991)
Film , který můžu vidět vícekrát a přesto mi běhá mráz po zádech :-) Překrásné herecké výkony úplně vcucnou . Pokaždé se je nad čím zadumat :-) A napětí nemizí :)
Kytice (2000)
Mám strašně ráda poezii ..... co dodat ? Tohle jsem nečekala :-) NÁDHERNÉ ZPRACOVÁNÍ !
Vesničko má středisková (1985)
Pelíšky (1999)
Výmena (2008)
Nádherný a silný zážitek . Ta beznaděj mě úplně deptala :-)