Posledné recenzie (303)
Jedeme na teambuilding (2023)
Čekal jsem, že to bude neskutečná kravina, ale bavil jsem se a zase se i utvrdil v tom, že Kotek je fakt výborný herec.
Yellowjackets - Season 1 (2021) (séria)
Kdyby to mělo pět dílů, tak by se prd stalo. První dvě a poslední tři měly drajv, prostředek byl ukecaný, jak telenovela a mohl jsem je sledovat tak na čtvrt oka a nic mi vlastně neuteklo.
Na vlnách Jadranu (2023) (seriál)
První série se ještě dala, ale tento pokus o krimi na kamínkové pláži byla neskutečná bejkovina…