Posledné recenzie (3 495)
Arcadian (2024)
Dve veci: Joseph vypadal ako kokotek z Pelíškov a Charlotte na konci filmu s tou egoistickou poznámkou o tom, ako ona zabila aspoň sto "tých" vecí, ma dostala! To som absolútne nepochopil... Samotný film nenadchne bohvieako, ale veľmi príjmne som u neho strávil čas a celkom inovatívne príšery neboli naozaj vôbec zlé. 60%
Aj zajtra je deň (2023)
Nesporne ide o výbornú filmárčinu s prekvapivými momentami a zaujímavou hudobnou vsuvkou, avšak osobne som sa neubránil občasnej nude. Miestami to bolo sarkasticky vtipné, ale len minimálne. Skôr ide o depresívne smutnú sociálnu drámu. Samotný záver filmu ma prekvapil. Očakával som úplne čosi iné, niečo s ušatým automechanikom. Nad tri hviezdičky sa bohužial nedostanem i napriek tomu, že som cítil skutočný cit a emocie vložené samotnou autorkou do filmu.
Konštelácia (2024) (seriál)
Podľa toho, čo tu tak čítam, miestní "kvantoví fyzici" sú zjavne rozčarovaní, že im seriál nepriniesol zaslúžené odpovede na ich otázky, ktoré im nedajú spať vo dne i v noci. Kedže ja som obyčajný vidlák, ktorý má rád filmovú zábavu, pre mňa Constellation bola čistý mind-fuck , aké ja osobne milujem a ktorá mi bude ešte dlho vrtať v palici! P.S. Dvojičky, hrajúce Alice, so svojími tupými výrazmi v tvári postrádajúce akékoľvek emocie, by sa hodili skôr do hororu alebo nejakého psycho thrilleru.
Posledný denníček (47)
Emily Kusche
as Nina Steiner in Doppelgänger. Sobowtór (2023)