Obľúbené filmy (10)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Skřivánci na niti (1969)
Smrť krásnych srncov (1986)
Krstný otec (1972)
Meno ruže (1986)
Vracenky (1990)
Podozriví (1995)
Tichá bolest (1990)
Obchod na korze (1965)
"Všetkým pre výstrahu!!! všetkých židobolševikov, slobodomůrárov, plutokratov a kadějaků havět pochytáme a s nikým sa niebuděme mazliť.....Kuchára sme už lapli, teraz ho zavreme do klietky, potom ho dáme na pranier a potom ho zastrelíme ako psa, alebo obesíme....alebo oboje" Na filmy jako je tento se opravdu těžko píší recenze....od vesnické tragikomedie postupně změní do něčeho co by jsem nazval jako "nůž do zad slovenské první republice" a graduje těžkém pyschologickém dramatu, kde se v Kronerovi pere pud sebezáchovy se statečností spojené s prostou lidskostíi......v kontrastu bezelstnosti Kaminské.....