Obľúbené filmy (10)
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Super! Super! Super! Celou dobu jooooooooooo, ať to ještě nekončí! Skvělé. Doufám, že Josh Brolin stejně dobře zahraje i Cabela. A pak SPOILER: Pufff, půlka hrdinů pryč a já pěkně nasraná. Ještě, že mi je jasné, že když mají hrdinové další díly, tak je oživí, ale stejně. Další díl až za rok Grrr! A prosím, vraťte mi i Lokiho! Hmm a já osobně bych Thanosovi při pokusu sundat rukavici, usekla ruku...
Deadpool 2 (2018)
Tak první díl byla povinnost. Byla jsem dávno fanoušek komiksového Deadpoola. Líbilo se mi to a tak. Ale dvojka. Tak jako jsem si u Avengers: Infinity wars říkala, "ať to nekončí", tak tady jsem si říkala: "TO JE PROSTĚ PORNOOOOOOOO". Ryan Reynolds je prostě Deadpool! Zatímco mezititulkové scény mě prostě dostaly, přeci jen mě u tohoto filmu něco zklamalo. Ne, nemyslím to, že by Cabel měl být vyšší nebo, že by Domino neměla být černoška, ale to, že chyběla potitulková scéna! :-D Prostě ten film žeru!
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Supeeeeer! Vtipné, akční a předčilo to moje očekávání! Spiderman je konečně středoškolák a nechová se jako pritapnutej blbeček. Jen tak dál!
Na hrane zajtrajška (2014)
Miluji happy ending, ale tento byl trošičku přiškrcený:-) Jinak super film!
John Wick (2014)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Nejlepší akční film všech dob! Konkurovat mu může možná tak Komando:-D Jedna z mála dvojek, které jsou lepší než jednička - spolu s Hellboyem a Temným rytířem...
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Dokonalé!!!
Komando (1985)
Nejoblíbenější film mého dětství! Nedokážu ani spočítat, kolikrát jsem ho viděla:-)
Fakulta (1998)
Nejlepší sci-fi jaké znám! Jednoduchý příběh, ale stejně mě vždycky dostane...