Recenzie (75)
Rivali (2013)
Podle mě to nemá v první dvacítce co dělat. (jen tak mimochodem) To však neznamená, že jde o špatný film. Silný příběh, skvělá kamera a o Zimmerovi ani nemluvím. V žánru, který moc nemusím, rozhodně jeden z těch lepších.
P!nk Live v Melbourne (2013) (koncert)
Na živo v Praze to bylo lepší, ale záznam taky skvělý :)
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
Skvělá jednička, dvojka už byla na hraně, ale tohle byl fakt propadák. Hlavně na to nechoďte do kina, protože pokud tento skvěle začínající a velmi rychle upadající projekt finančně podpoříte, vznikne plánovaný čtvrtý díl, což už nebude absolutně koukatelné a únosné. Lituju promrhaných dvou hodin a ** dávám jen proto, že lze na trhu nalézt ještě větší sračky a nižší hodnocení si nechám případně pro Exp. 4,5...
12 rokov otrokom (2013)
Přehnané hraní na city formou explicitního násilí, které nezafungovalo. Postavy, které se i přes roztahanou stopáž nedočkaly hlubšího psychologického rozpracování, a které si za celou dobu nestačily získat divákovu (ne)přízeň (kromě Brada Pitta, který paradoxně strávil na scéně nejméně času). A příběh, který bystrý divák rozklíčuje z názvu a zhlédnutí traileru (pomalejší divák po 10 minutách filmu). I takhle dnes může vypadat adept na 9 Oscarů, z níchž 3 promění...ach jo, Ameriko, Ameriko :(
Lásky čas (2013)
Chcete-li točit film o cestování v čase, vždycky se počítá s nějakými logickými chybami (ještě to nikdo nezvládl bez nich), ale nemůžete se na logiku úplně vysrat. A pokud mi někdo chcete tvrdit, že to nebylo předmětem filmu, tak to tam autor vůbec neměl cpát. :) Že si máme vážit života a každý den žít naplno, se dá přece vyjádřit mnoha způsoby. Po Lásce nebeské velká očekávání, a obrovské zklamání.
Mizerný dedko (2013)
Kritika směřující na lákavý trailer a na následné zklamání z filmu se na internetu omílá velmi často. Tady však máme pravděpodobně rakordmana. Zdá se mi, že opravdu všechny vtipné scény, které stojí za zmínku, jsem viděl v upotávce a dosazení do celovečerního "road movie příběhu" byla zbytečnost a jen ztráta času. Jako zpříjemnění klasického Jackass-klidně, ale tohle už ne...55%
Vlk z Wall Street (2013)
Zatímco ostatní velikáni a mí oblíbenci (Spielberg, Scott, Eastwood) nemilosrdně stárnou, což se podepisuje bohužel i na jejích tvorbě, Scorsese jakoby se napil elixíru života a po hektolitrech ho taky lil na celý štáb a herecké osazenstvo. Nebo se možná při natáčení užívaly skutečné drogy, a jak jsem proti nim, tak tady bych je všem odpustil. :D ... Ne, dost legrace- Opravdu zdařilé dílo plné filmařských inovací, skvělých dialogů a neuvěřitelných hereckých výkonů v čele (ano, zase mě dostal) s DiCapriem. Škoda, že McConaughey nedostal více prostoru. Jasně, nebýt toho životem napsaného příběhu, takový film by asi nevzniknul, ale nejednou jsme mohli vidět směs /Skvělá true story+Věhlasný režisér+Herecké hvězdy/ a skončilo to fiaskem. Často je to zárukou výdělků a přinejmenším nominací na oskary, ale to ještě neslibuje kvalitní podívanou. To však není případ Wolfieho :)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Zatím to na mě působilo neúplně a tak nějak zbytečně. Počkám si ale na dvojku (a trojku) a věřím, že celá trilogie bude jedním veledílem. A vizuální stránka? Prostě nádhera:)
Mesto hriechu (2010)
Na to, že jsem film viděl po dvou letech, jsem si z něj pamatoval žalostně málo... Krom toho, že se děj točí kolem nějakých loupeží, vlstně nic.
Noci s nepriateľom (1991)
Jeden z těch kousků, které jsem viděl v mládí a moc si je nepamatuju. A i přes to, že bych dnes našel spoustu důvodů, proč film zkritizovat, odpustím mu za to, co ve mě kdysi zanechal:)