Recenzie (1 030)
Severné more v plameňoch (2021)
Tohle se moc nepovedlo
Monk (2002) (seriál)
Pokud se o něčem dá řícť, že je to úplně mimo, tak tohle. Míň sympatický lidi abys pohledat.
Yesterday (2019)
Ten patlal mi už začíná lézt na nervy. A nacpat mezi songy The Beatles Sheerana je zločin
Thank You, Goodnight: Príbeh Bon Jovi (2024) (seriál)
Doporučuju nejen fandům
Bledé modré oko (2022)
K uzoufání nudné s naprosto tragickým Harry Mellingem v jedné z hlavních rolí. Potěší snad jen Scully a pěkná dobová atmosféra.
Čierny telefón (2021)
Skvělý - jak od táty 👍
Noční agent (2023) (seriál)
To mě bavilo. Chvílema moc komplikovaný, ale fajn.
Vojna o planétu opíc (2017)
Nějaký filozofický pojednání nebo? PS příšernej soundtrack - jako kdyby znělku večerníčku nahrála Metallica
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Nerad, moc nerad to říkám, ale za mě fakt dost špatný. Na rozdíl od většiny lidí tady mi v první řadě vadí herecké výkony. Příšerně nepřirozený, strojený, všichni mluvěj jak z učebnice. Špalkové figura je navíc extrémně nesympatická. Jinak samotný příběhy špatný nejsou.
Na hrane zajtrajška (2014)
Takže - dal jsem si to asi po šestý, tentokrát na UHD. A platí pořád to samý - je to kurva úžasnej biják !!!!!