Recenzie (5)
Život je krásny (1997)
Život není zas tak krásný jako tenhle krásný dokonalý film kterému nic neschází. A nebýt jiných válečných filmů, chtěl bych jako dítě zažít koncentrák.
Studená jazda (1993)
Tohle je můj oblíbený film už od dětství. Nejlepší komedie, nejlepší (neboxerský) sportovní film a jeden z nedojemnějších konců vůbec.
Zápisník jednej lásky (2004)
Neměl jsem doma co dělat, tak jsem si pustil TV. A tento romantický film (ač je většinou nemusím) se mi zalíbil. Strhující příběh a skvělé herecké výkony.
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Na tento film jsem se hodně těšil, když jsem viděl na CSFD 91%. Herecké výkony jsou dobré (hlavně Crowe+Spacey), ale scénář mě zklamal.
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Pána prstenů jsem vždy pokládal za vynikající filmové dílo... ale do mojí TOP10 se dostal až když jsem v době nemoci neměl 10 hodin co dělat. Celá trilogie v prodloužených verzích je asi nejlépe strávený čas každého filmového fanouška!!! První díl je zástupcem celé 101% trilogie!!!!! Kdybych věřil v reinkarnaci, tak bych si byl jistej že JACKSON=TOLKIEN!!!!! Bravo Peteře!!!!!