Posledné recenzie (2 373)
Stovky bobrů (2022)
Moc jsem si to užil a měl jsem skoro celou dobu úsměv od ucha k uchu. Stovky bobrů není film pro každého. Je potřeba se na něj správně naladit, přijmout to jak vypadá, jak tam věci fungují a prostě být otevřený k tomu, co dostanete. Já jsem to udělal a královsky jsem se bavil. Ten film má stovky šílených nápadů, výborně vypointované vtipy, desítky geniálních momentů, a tolik hravosti a nadšení, že jsem jen koukal s otevřenou pusou. Jsou tady věci, co musíte vidět, protože sebelepší popis by nedokázal vystihnout to, co uvidíte. Tvůrci to do nás perou vtipy a gagy celou stopáž filmu, a i když se místy začnou opakovat, tak je to pořád velká zábava, která nenudí, a dokáže vždy něčím novým překvapit. Největší problému filmu je ten, že je prostě moc dlouhý. Kdyby byl cca o patnáct až dvacet minut kratší, některé pasáže by se prostříhaly a zrychlily, tak by to fungovalo o dost lépe a bylo by to údernější. Stovky bobrů je výborná komedie, kterou si zamiluje každý, kdo měl rád Looney Tunes.
Lieta v tom (2023)
Zábavná česká komedie, která skoro vůbec není trapná (pár momentů by se bohužel našlo) a má zábavné a dobře napsané postavy. Režisér Tomáš Dianiška mi ukázal, že má hodně talentu a nebojí se ho ukázat. Jeho film je po vizuální a vypravěčské stránce působivý, zajímavý a hlavně zábavný. Je vidět, že Dianiška má nakoukáno a nebojí se to ukázat i ve svém filmu. Bavilo mě jakým způsobem se pracuje s charaktery, samotné dialogy mají něco do sebe, a z mého pohledu funguje i romantická linka - které je bohužel po hříchu málo. Kristína Svarinská mi v této roli hodně sedla a krade si každou scénu pro sebe. Kryštof Hádek je fajn, jen se jeho postava půlku filmu chová jako vocas, a těžko se mu fandí - jasně vím, že tohle byl účel. Taťjana Medvecká si svou roli dost užívá a má tu hezké momenty. Musím pochválit vedlejší obsazení, protože to mi hodně sedlo. Nováková je super, Polívková hraje to co vždy, a třeba Tereza Dočkalová mi svou komickou rolí vykouzlila úsměv na tváři. Škoda, že film nemá trochu lepší tempo, a místy se lehce tlačí na pilu. Lítá v tom je dobrá a zábavná česká komedie, která neurazí a dobře pobaví.
Godzilla Minus One (2023)
Vau. Hodně velké a příjemné překvapení. Moc mě mrzí, že jsem to minulý rok nestihl v kině, jelikož je to film, které mu velké plátno sluší. Film je parádně natočený, má luxusní atmosféru, dobré a hlavně zajímavé postavy, které si nesou šrámy na duši, super momenty - první setkání s Godzillou, útok na město, celý závěr, napětí a moc hezky se na to kouká. Dost hodně se mi líbila civilní rovina a ten konec je správně dojemný. Triky jsou hodně dobré - jasně je tam vidět menší rozpočet a občas nějaký ten záběr není doladěný k dokonalosti, ale musím říci, že tvůrci odvedli luxusní práci. Ocenil jsem, že je zde zachovaná poetika původní Godzilly - pochyb a těžkopádnost. Godzilla -1.0 je velmi příjemné překvapení, které mi hodně sedlo.
Posledný denníček (9)
The Best of 2019(filmy+seriály)
1)Tenkrát v Hollywoodu
2)Avengers: Endgame
3)Joker
4)Parazit
5)Le Mans '66 (Manželská historie)
6)John Wick 3
7)Toy Story 4
8)Zelená kniha (Irčan)
9)Favoritka (Klaus)
10)Devadesátky (Král)
Nevešlo se: Doktor Spánek, Rocketman, Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw, Nikdy neodvracej zrak, Vlastníci, Slunovrat
Nejzábavnější film : Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw, John Wick 3, Shazam!, 6 underground: Tajné operace
Oblíbený film : Tenkrát v Hollywoodu, Parazit
Nejlepší filmy mimo distribuci : Batman vs. TMNT, Na špatné straně
Nejlepší český film : Vlastníci
Nejlepší animák : Toy Stroy 4, Kde je moje tělo?, Klaus
Překvapení roku : Aladin, Slunovrat, Alita: Bojový anděl, Parazit, Terminátor: Temný osud, Doktor Spánek
Zklamání roku : Skleněný 5,5-6/10, Raubíř Ralph a internet 6-6,5/10,My 6/10, Godzilla II Král monster 6-6,5/10, Yesterday 6,5-7/10, Muži v černém: Globální hrozba 4-5/10, Ledové království 2 6/10, Star Wars: Vzestup Skywalkera 7/10
Neviděl jsem: Free Solo, Kurks, Portrét dívky v plamenech
1)Černobyl
2)Watchmen
3)Stranger Things S03
4)Potvora S02
5)Brooklyn Nine Nine S06
6)Mindhunter S02
7)Sedmilhářky S02
8-9)Sex Education S01
8-9)The end of the fucking world S02
10)Counterpart S02
Nevešlo se: Most, The Boys S01, Good Omens S01
Neviděl jsem: When They See Us, Unbelievable a mnoho dalších