Recenzie (453)
Joe verzus sopka (1990)
Dokážu si představit, že v určitém věku a rozpoložení může být tahle šílená oddechovka pro někoho ultimátní guilty pleasure klasikou, ale i v opačném případě jde o slušnou komedii s několika osvěžujícími nápady.
Aspoň jeden gól (2023)
Stačí se v úvodu naladit na notu filmu a na konci budete váhat o plném kvaltu. Waititi ve skvělé umírněné formě, která se může rovnat Kokosům na sněhu.
Grinch (2000)
Naprosto nedoceněné (už) filmová klasika, která zraje jako víno! Geniální Carrey dokáže prodat kulomet hlášek jako nikdo jiný.
Rozčarovaná (2022)
Neskutečně slabý odvar našlapané jedničky. Skoro nic tady nefunguje, od hudebních čísel až po herecké výkony, či dialogy. Příběh sice měl na začátku potenciál, ale jeho jednolitosti jsou šité horkou a nezajímavou jehlou.
Tancuj Matylda (2023)
Skvělé herecké výkony i dialogy v observačním přístupu jsou už sami o sobě na českém rybníčku krásnou výjimkou, bohužel i přes to mě film nikdy nedokázal úplně strhnout.
Napoleon (2023)
V jádru bohužel velmi průměrný životopis, který vybočuje maximálně velkolepostí a syrovostí bitev. Ovšem na co jsem se těšil nejvíc, tzn režii Scotta a herecký výkon Phoenixe, tady film zklamává vlastně nejvíc, i když je to samozřejmě kvůli očekáváním. Pořád jde o solidní řemeslo a výkon.
Lúzri z Wall Street (2023)
Sázka na nejistotu vol. 2, jen bohužel napůl plynu. Méně invence, vtipu i dramatu pořád znamená slušnou žánrovku, která uteče jako voda.
Psia jazda (2023)
Prvoplánový a vynalézavě sprostý, ale kurva nekompromisně vtipný! Dlouho jsme se s kamarádem takhle od srdce v kině nezasmáli.
Ako som spoznal vašu mamu - Last Forever: Part Two (2014) (epizóda)
Po letech doceněna odvaha tvůrců. Finále, které předběhlo svou dobu, klobouk dolů.
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Necelých 5 minut krásného bizáru a cringe, který se po právu zapíše do análů české filmové tvorby. Bohužel zbytek stopáže nudná podprůměrná nuda.