Obľúbené seriály (10)
Firefly (2002)
Birds of Prey (2002)
Simpsonovci (1989)
Futurama (1999)
Dempsey a Makepeaceová (1985)
Smer juh (1994)
Star Wars: Clone Wars (2003)
Star Trek: Nová generácia (1987)
Skutečná dobrodružství Jonnyho Questa (1996)
A prečo 5? Pretože tento seriál sa mi svojho času na Cartoon Network zo všetkých animákov zdal odjakživa najviac podarený. Niečo ako príbehy Jamesa Bonda, akurát líznuté rúškom sci-fi a animácie - to všetko mi vo vtedajšej dobe imponovalo. No a keď som si po dlhom čase minulý rok zohnal DVD, zistil som, že sa vďaka tejto sérii ešte vždy dokážem na zopár hodín odpútať od reality. Obrovská škoda, že oficiálny soundtrack nebol nikdy vydaný, jeden z najdrahších animovaných seriálov v histórii by si to bol zaslúžil. Questove nové dobrodružstvá si vždy rád pozriem...