Obľúbené seriály (10)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Báječná léta (1988)
Gintama (2006)
Monty Python mezi anime.......není co dodat. Lethal love
Mestečko South Park (1997)
Griffinovci (1999)
Jak vždy říkám: "Není nad to dát si navečer špetku hloupého amerického humoru(Peter) říznutého kapkou úderné, někdy až intelektuální smršťí hlášek(v podání Stewieho a Bryana)." Člověk se prostě musí přenést přes první dvě série, které jsou povětšinou o Peterovi a počkat si na ty další, kde už více prostoru dostane Stewie s Brynem. Odemne *plný počet* za dílko, které se nebojí vzít si v dnešní společnosti s dávkou sarkasmu na paškál témata jako homosexualita, náboženství či například terorismus osobitým stylem.
Červený trpaslík (1988)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Machři a šprti (1999)
Nezapomenutelný kus dětství. Na tenhle seriál jsem prostě nezapoměl a nezapomenu:) Rozhodně nejlepší kousek od NBC...škoda jen že to zrušili po první sérii. Člověk si říká: Lidem se to líbilo, kritikům se to líbilo, bez ocenění to nezůstalo, ale zrušili to hned ze startu....tak kde sakra byla chyba? Holt kvalitou neoslovíte masy...a když nejsou masy...nejsou prachy a o ty tu vždycky šlo no né? Smutný osud báječné a konečně nenucené podívané...
Scrubs: Doktůrci (2001)
Není možné jinak...musel jsem jednu hvězdu přidat. Ještě nikdy jsem osm řad seriálu neprojel takhle rychle s neupadajícím zájmem jako u tohohle. Seriál si drží pořád ty svou "vlnu" a přitom to není pořád to samé dokola a nezačíná to postupně nudit. Seriál je narozdíl od mnohých nekonečných seriálů jasně ukončený a to mu dává taky plus(edit: tady mi dali tvůrci facku v podobě OTŘESNÝCH "interns"). Spousta perfektních a originálních postav (nikdy mi nevymluví že ten pseudofrajer House není jen propracovanější ukradená myšlenka postavy Dr.Coxe) kde si každý najde svého oblíbence... Na závěr jak říkal Ed..tedy Big Ed "S'waat" :D Spoiler: s03e14 My Screw up: Je u mě osobně asi nejdokonalejším dílem napříč všemi komediálními seriály které jsem kdy viděl...